• De kut hond ja!
    Ze heeft mijn Apple oordopjes kapot gebeten ze liggen alle twee van het draadje af en ik ben er zo pissig over! Argh, het kut beest was ze er maar in gestikt. Mijn oordopjes waren nog duurder dan de hond! -oordopjes 30 euro hond gratis-
    Aah ik kan hier zo niet tegen hè!

    Edit: Ja now we get it, jullie vinden dat Renee dit niet over haar hond mag zeggen. Niet iedereen is zo dol op dieren en haar reactie gaat misschien wat te ver, maar ze is gewoon kwaad. Gelieve haar nu niet meteen gaan uitschelden voor dierenmishandelaar en weet ik wat, het is niet zo dat ze nu ineens de hond zelf gaat wurgen ofzo (krul). We willen dit topic open laten, omdat we het onzin vinden het meteen te sluiten om te kleinste dingetjes, maar denk erom we houden het wel in de gaten. Dus scheldpartijen en ruzies krijgen gewoon waarschuwingen.

    -Kirsten (en de ander mods ofcourse)

    [ bericht aangepast door een moderator op 24 mei 2010 - 13:03 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ghaha, als ik een hond had, en hij dat deed, zou ik ook pissed zijn.


    Some people make the world special just by being in it

    Wat een stoute hond ;o
    Mijn hond wil trouwens ook altijd mijn oortjes opeten :x


    Never run out of reasons to smile...

    Dat is echt naaiend, zo iets heb ik ook eens gehad met mijn kat, en op dat moment ben je echt zo van "Aaargh, sterf!", maar ik meen het nooit, ik kan niet zonder m'n kat :]


    Alis volat propriis.

    Mijn oma dr hond zit altijd putten te graven. Alleen in onze tuin. Nooit in mijn oma dr tuin, alleen in de onze (krul)

    Doe allemaal eens niet zo pissig op Renée jongens! Ze is gewoon kwaad op d'r hond omdat hij iets van haar heeft opgegeten. Als jullie hond/kat/hamster/whatever iets dierbaars/duurs opeten zouden jullie toch ook pissig zijn? Mijn hond had mijn zonnebril eens kapot gebeten. (Ik had hem wel zelf niet goed weggelegd maar oké ) toen was ik ook pissig op mijn hond. En daarbij volgens mij roept iedereen wel eens; "Stik er toch in." terwijl jullie het niet menen.

    @Renée: Kut van je oordopjes, ik hoop dat je snel weer nieuwe en fijne oordopjes hebt(:

    [ bericht aangepast op 24 mei 2010 - 13:54 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Skeleton schreef:
    Dat is echt naaiend, zo iets heb ik ook eens gehad met mijn kat, en op dat moment ben je echt zo van "Aaargh, sterf!", maar ik meen het nooit, ik kan niet zonder m'n kat :]

    Ja echt dat heb ik dus precies! Ik kan best zonder mijn hond maar ik zou haar nooit wurgen ofzo dus haha.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Carcass schreef:
    (...)

    Hmmm. Lijkt me niet slim; dan ben ik bang dat je hond mij gaat uit-slimmen.
    En dat mag niet (krul)

    Hahaha nee dat snap ik wel! (nerd)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik snap je wel. Mijn hond heeft dus een keer de de mobiel van mijn broertje van tafel gepakt en kapot gemaakt. Moest dat mijn mobiel geweest zijn, zou ik ook behoorlijk kwaad zijn. Jammer van je oordopjes trouwens, als ik jou was zou ik gewoon nieuwe vragen aan je ouders aangezien het niet jouw schuld was. (:

    [ bericht aangepast op 24 mei 2010 - 13:57 ]

    Springbreak schreef:
    (...)
    Ja echt dat heb ik dus precies! Ik kan best zonder mijn hond maar ik zou haar nooit wurgen ofzo dus haha.
    Zie je wel, had ik het toch bij het rechte eind :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Zie de edit... En geloof me op de moment heeft ze nog steeds liever fatsoenlijker oordopjes.

    Dankje voor de edit. En ik heb nog steeds liever fatsoenlijke oordopjes. De enige die ik nu nog heb vallen de heletijd uit mijn oor en één van de twee doet het maar. --'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Zie je wel, had ik het toch bij het rechte eind :Y).

    Haha inderdaad. :Y) Maar gister avond kon ik der wel bijna wurgen serieus wat was ik toen boos.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Haha inderdaad. :Y) Maar gister avond kon ik der wel bijna wurgen serieus wat was ik toen boos.
    Snap ik .__. en al helemaal als je niks hebt met je huisdier dan word je nog alleen maar kwader en vergeef je hem/haar minder snel. Dan ken ik. Maar idd vraag gewoon aan je ouders om nieuwe. En van die edit, tuurlijk anders komt er alleen maar ruzie en dat is onzin en onnodig.


    Wie du mir, so ich dir.

    Tragically schreef:
    Doe allemaal eens niet zo pissig op Renée jongens! Ze is gewoon kwaad op d'r hond omdat hij iets van haar heeft opgegeten. Als jullie hond/kat/hamster/whatever iets dierbaars/duurs opeten zouden jullie toch ook pissig zijn? Mijn hond had mijn zonnebril eens kapot gebeten. (Ik had hem wel zelf niet goed weggelegd maar oké ) toen was ik ook pissig op mijn hond. En daarbij volgens mij roept iedereen wel eens; "Stik er toch in." terwijl jullie het niet menen.

    @Renée: Kut van je oordopjes, ik hoop dat je snel weer nieuwe en fijne oordopjes hebt(:

    Je hebt helemaal gelijk!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Snap ik .__. en al helemaal als je niks hebt met je huisdier dan word je nog alleen maar kwader en vergeef je hem/haar minder snel. Dan ken ik. Maar idd vraag gewoon aan je ouders om nieuwe. En van die edit, tuurlijk anders komt er alleen maar ruzie en dat is onzin en onnodig.

    Uhu, dat is inderdaad zo. Ik geef eerlijk toe dat als de kat het had gedaan ik minder boos zou zijn. Ik hou gewoon niet van honden ik vind het al aardig genoeg dat ze dankzij ons geen zwerfhondje meer is. Danku voor je begrip. Iag het vragen hopelijk zijn ze zo aardig. Ja inderdaad. Als je boos bent op iemand zeg je die dingen gewoon en daarom ben ik niet metteen een dierenmishandelaar ofzo. Ik slacht mijn hond heus niet af. En ze is soms best wel lief maar toch ><


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Ooh dat is echt héél erg kut dan ben je er namelijk echt heel erg aan gehecht! Ze is volgens mij iets meer dan een half jaar dus het valt wel te leren maar ze luistert gewoon niet --'


    Echt niet? *denkt na* Kijk eens op Dierz.nl? Mijn hond at vroeger poep en dat hebben we gefixt toen ik die site had gevonden. Misschien staat er iets over afleren? :3


    All this dampness is damp.