• De kut hond ja!
    Ze heeft mijn Apple oordopjes kapot gebeten ze liggen alle twee van het draadje af en ik ben er zo pissig over! Argh, het kut beest was ze er maar in gestikt. Mijn oordopjes waren nog duurder dan de hond! -oordopjes 30 euro hond gratis-
    Aah ik kan hier zo niet tegen hè!

    Edit: Ja now we get it, jullie vinden dat Renee dit niet over haar hond mag zeggen. Niet iedereen is zo dol op dieren en haar reactie gaat misschien wat te ver, maar ze is gewoon kwaad. Gelieve haar nu niet meteen gaan uitschelden voor dierenmishandelaar en weet ik wat, het is niet zo dat ze nu ineens de hond zelf gaat wurgen ofzo (krul). We willen dit topic open laten, omdat we het onzin vinden het meteen te sluiten om te kleinste dingetjes, maar denk erom we houden het wel in de gaten. Dus scheldpartijen en ruzies krijgen gewoon waarschuwingen.

    -Kirsten (en de ander mods ofcourse)

    [ bericht aangepast door een moderator op 24 mei 2010 - 13:03 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nou ik zou zeggen vermoord je hond. Tja, als je dan toch wilt dat ze dood gaat. --'


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Dat is zo'n beetje hetzelfde als bij een mens. De meesten hebben als ze ruzie krijgen met hun ouders ook zoiets van 'Ach val toch dood' etc. terwijl die persoon dan niet weet wat hij/zij fout deed.
    En jullie weten niet eens of ze het meent of niet, laat Renée gewoon lekker willen dat haar hond erin was gestikt. Als dat bij mij zou gebeuren zou ik waarschijnlijk precies hetzelfde hebben gedacht als zij.
    Maar ik heb nog nooit meegemaakt dat een hond je bewust zo boos maakt. Natuurlijk snap ik dat ze hartstikke pissed wordt op d'r hond, ik zou mijn hond ook een rotschop willen verkopen dan. MAar wensen dat ze doodgaat gaat mij iets te ver


    The grass is not always greener on the other side

    SweetThing schreef:
    (...)Maar ik heb nog nooit meegemaakt dat een hond je bewust zo boos maakt. Natuurlijk snap ik dat ze hartstikke pissed wordt op d'r hond, ik zou mijn hond ook een rotschop willen verkopen dan. MAar wensen dat ze doodgaat gaat mij iets te ver

    Dat heb ik wel al meegemaakt hoor. Mijn hond valt me dagelijks aan, en ik denk niet dat het zo onbewust is.

    TheInCrowd schreef:
    (...)
    Dat heb ik wel al meegemaakt hoor. Mijn hond valt me dagelijks aan, en ik denk niet dat het zo onbewust is.
    okee okee, ik neem het terug :$


    The grass is not always greener on the other side

    SweetThing schreef:
    (...)Maar ik heb nog nooit meegemaakt dat een hond je bewust zo boos maakt. Natuurlijk snap ik dat ze hartstikke pissed wordt op d'r hond, ik zou mijn hond ook een rotschop willen verkopen dan. MAar wensen dat ze doodgaat gaat mij iets te ver

    Nou mensen doen dat toch ook niet altijd bewust en dan wens je ze alsnog soms dood :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Jij bent gemeen. o__o
    het is een hond.. omg.
    Mijn hond bijt ook van alles kapot, maar dan wens ik ook niet dat hij er in stikt?
    Tsja, had je je hond maar beter moeten opvoeden :p

    [ bericht aangepast op 24 mei 2010 - 1:05 ]


    It's not the same without you.

    TheInCrowd schreef:
    (...)
    Dat heb ik wel al meegemaakt hoor. Mijn hond valt me dagelijks aan, en ik denk niet dat het zo onbewust is.

    Dan ligt dat toch wel aan de o-zo goede opvoeding dat dat dier krijgt.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Zo'n hond moet je nou echt een paar flinke rot schoppen verkopen.
    Als mijn hond míjn dure stuff kapot zou bijten had 'ie echt alle hoeken van de kamer nu wel gezien inmiddels.
    Gelukkig hebben wij onze hond wel goed opgevoed, en weet hij dat hij niet op z'n flikker krijgt als hij iets opeet.


    Scream for mercy!

    Heart schreef:
    Ik snap dat je boos bent, maar dat je hond erin moet stikken..


    Pop ate my heart.

    Ze zeggen dat de hond het gedrag van zijn baasjes over neemt. Dus ergens zal er in de opvoeding iets fout zijn gegaan. Je kunt dit de hond niet kwalijk nemen, ookal is het heel kut, de mijne heeft het ook gedaan. En ik snap best dat hè heel boos op der bent, dat was ik ook, maar toch. Het is een beestje, die hebben dat besef niet. Maar als je merkt dat ze vaker bij je kimt zitten de aankomende dagen, denk ik toch echt dat ze zich schuldig voelt.


    -

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Dat is zo'n beetje hetzelfde als bij een mens. De meesten hebben als ze ruzie krijgen met hun ouders ook zoiets van 'Ach val toch dood' etc. terwijl die persoon dan niet weet wat hij/zij fout deed.
    En jullie weten niet eens of ze het meent of niet, laat Renée gewoon lekker willen dat haar hond erin was gestikt. Als dat bij mij zou gebeuren zou ik waarschijnlijk precies hetzelfde hebben gedacht als zij.

    Danku Rose! (flower)
    Maar serieus iedereen die hier nu zo schijnheilig doet zou waarschijnlijk precies hetzelfde denken als hun hond dat zou doen.
    @TheInCrowd
    Ja totdat de hond hun spullen wat doet.
    @Carcass
    Wil je der hebben?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Rooftops schreef:
    (...)
    Dan ligt dat toch wel aan de o-zo goede opvoeding dat dat dier krijgt.

    Wat weet jij nu van de opvoeding van mij hond. Jfc.

    Rooftops schreef:
    (...)
    Dan ligt dat toch wel aan de o-zo goede opvoeding dat dat dier krijgt.

    We hebben der pas een week en we proberen het haar al tevergeefs af te leren maar ze luisterd gewoon niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Beelzebub schreef:
    Zo'n hond moet je nou echt een paar flinke rot schoppen verkopen.
    Als mijn hond míjn dure stuff kapot zou bijten had 'ie echt alle hoeken van de kamer nu wel gezien inmiddels.
    Gelukkig hebben wij onze hond wel goed opgevoed, en weet hij dat hij niet op z'n flikker krijgt als hij iets opeet.

    Hah, jij snapt mij! -heeft der hond ook geschopt toen ze nog even vrolijk achter der aan kwam huppelen om aandacht.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    jah in een hond zit veel werk, en ik snap je ook maar in een week wordt het echt geen brave hond.

    Succes.


    Some angels have no wings.