• 2Krull4U schreef op 24 mei 2010 - 22:00:

    Wedstrijd.

    Hallo RepentRepent! Je mag beginnen met je schrijfwedstrijd! Mail je me de link van je topic? x.


    Lieve mensjes, ik wil jullie rap heel even zeggen dat we jullie héél erg dankbaar zijn dat jullie wilden meedoen aan deze schrijfwedstrijd. Zowel de winnaars, als de afvallers bedanken we hierbij. Het was echt leuk om de schrijfwedstrijd te organiseren en misschien komt er nog een tweede, maar daar ben ik niet zo zeker van ;3 Maar, ik ga stoppen met zagen want jullie zijn vast benieuwd hoe de eindstand nu is. Wél, hier heb je hem...

    Winnaars:

    - Courtesan. ~ Vierde opdracht. 9,5
    - Whipple. ~ Ingeleverd. 8,5
    - Gaskarth. ~ Vierde opdracht. 8

    We hadden jullie dus beloofd prijzen te geven, en dat zijn we ook zeker van plan. We hadden niet echt gewéldige ideeën ervoor dus is het een heel orginele verrassing. De verrassing gaat als volgt:

    Courtesan., jij bent de winnaar van de schrijfwedstrijd dus jij krijgt dan ook de grootste beloning. Je krijgt van ons een plaatsje in de spotlight, daarbij mag je kiezen welk verhaal je er in wilt- maar dan moet je het ons wel laten weten én we gaan voor je een topic openen om reclame te maken voor een van je storie’s, die je ook zelf mag uitkiezen. Bedankt om mee te doen aan de wedstrijd, je hebt echt super hard je best gedaan en daar zijn we je dankbaar voor.


    Whipple., jij krijgt de tweede plaats in deze schrijfwedstrijd. Je mag van ons dus kiezen- ofwel, een plaatsje in de spotlight of wel openen wij een topic voor je. Laat het ons weten welk je wil en welke story we in de spotlight moeten zetten ofwel een topic er van moeten maken. Ook jij deed iedere keer je best en daarom zijn we jou er ook heel erg dankbaar voor. Bedankt voor je deelname.


    Gaskarth., jij krijgt de laatste -maar, ook nog héél goede (als je ziet door welke proeven je allemaal gekomen bent) dus, ook jij krijgt een verrassing. Helaas kan ik nog niet zeggen wat die verrassing is want eerst moet ‘Whipple’ kiezen welke ze eruit neemt ;3 Als ze voor het topic gaat kom jij in de spotlight en als ze voor de spotlight gaat dan gaan wij één van je storie’s daarin promoten. Dus, als jij het weet, laat het ons dan weten dat wij weten wat we moeten doen. Net zoals de andere heb jij ook je best gedaan en we willen ook jou bedanken voor je deelname.


    Dat was de uitslag. Ik hoop dat jullie er tevreden mee zijn en het is niet omdat je niet op de eerste plaats staat dat het niet goed was hoor. Echt, iedereen zijn deeltje was echt prachtig maar we moesten natuurlijk een beslissing maken en jullie moeten beseffen dat als je niet goed genoeg was, je ook niet in de finale zat ;d Haha. Dus, dit is het einde van onze schrijfwedstrijd. Ik hoop dat jullie het even leuk vonden als ons. ('ll)

    [ bericht aangepast op 14 aug 2010 - 14:40 ]


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Nog drie dagen! ;d


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    dat is het dan
    trouwens, als we voor de 21ste weer iets moeten inleveren re dik dat misschien niet vanwege de toetsweek.


    Alis volat propriis

    twiddict schreef:
    dat is het dan
    trouwens, als we voor de 21ste weer iets moeten inleveren re dik dat misschien niet vanwege de toetsweek.


    Oke, ik zal er rekening mee houden maar je hoofdstuk is nog niet geactiveerd, veronderstel ik.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    RepentRepent schreef:
    (...)

    Oke, ik zal er rekening mee houden maar je hoofdstuk is nog niet geactiveerd, veronderstel ik.

    volgens mij wel, ik zal het even checken.


    Alis volat propriis

    twiddict schreef:
    (...)
    volgens mij wel, ik zal het even checken.


    Nu ging het wel, ik heb hem al gelezen.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Tot hoelaat kun je hem morgen inleveren? Ö


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Maserati schreef:
    Tot hoelaat kun je hem morgen inleveren? Ö


    Ik denk dat je de tijd hebt tot 00:00, alle inleveringen na 00:00 tellen niet mee. (:

    Maar ik zal het wel eens navragen aan Sharona. (RepentRepent)

    [ bericht aangepast op 13 juni 2010 - 18:44 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    Ik denk dat je de tijd hebt tot 00:00, alle inleveringen na 00:00 tellen niet mee. (:

    Maar ik zal het wel eens navragen aan Sharona. (RepentRepent)


    Ja, net zoals Nicky (Rooftops) zegt. Alle inlevering na 00:00u tellen niet meer mee, buiten diegene die achter uitstelling gevraagd hebben natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2010 - 20:42 ]


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Waarschijnlijk lever ik mijn ding morgen pas in - lol, ik was helemaal aan het plannen om het meteen te schrijven en in te leveren, maar ben toch weer op het laatste moment begonnen.
    Stoute ik (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik lever hem ook waarschijnlijk pas morgen in. Het idee heb ik al tijden in mijn hoofd, een deel staat al in word, maar het wil gewoon allemaal niet lukken xo


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    @ SouthKorea & Maserati; De laatste dag om in te leveren is morgen, dus geen probleem! ;d

    [ bericht aangepast op 13 juni 2010 - 20:48 ]


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Die van mij komt of vanavond, of morgen (klote tentamenweek)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Miauw schreef:
    Die van mij komt of vanavond, of morgen (klote tentamenweek)


    Oke, goed (':


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Lol, trouwens. Thingies goes SouthKorea (:


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    SouthKorea schreef:
    Lol, trouwens. Thingies goes SouthKorea (:


    Ojaaa, bedankt om even te zeggen ;d


    I believe in music the way some people believe in fairytales.