• http://www.youtube.com/watch?v=fhmCmFxim1A
    Ik vind het wel een mooi nummer alleen haar stem vind ik een beetje raar haha ;x En die clip klopt niet helemaal want die gast zit er steeds bij enz.


    when words fail, music speaks.

    Caithlyn schreef:
    Ze zingt een beetje, hoe zeg ik dit nou goed...vals!:X


    You can run but not hide

    Iedereen zegt hier: ze zingt vals!
    Kunnen jullie dan echt beter ofzo?
    Maar goed, jullie mening dan weer.

    Het liedje is niet echt mijn stijl (ik hou niet zo van nederlandse rap). Maar ze zingt best mooi.. zeker voor 'amateurs'. Iedere zanger/zangeres krijgt zangles, dus ooit waren ze best ook zo. Ik vind dat ze het goed doet en zeker moet blijven zingen D:
    En over die jongen hetzelfde xp.

    hm... best wel irri haar stem... eig zou er een instumental ergens moeten zitten, is wel echt een cool nummer namelijk (Y)


    "Il n'y a que les morts, qui ne reviennent pas."

    Highway schreef:
    Ze zingt gewoon vals?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Amante schreef:
    De clip is op zich wel mooi, maar zij zingt echt vals. Die stukken van die jongen vind ik wel vet (:

    Finished schreef:
    Iedereen zegt hier: ze zingt vals!
    Kunnen jullie dan echt beter ofzo?
    Maar goed, jullie mening dan weer.

    Het liedje is niet echt mijn stijl (ik hou niet zo van nederlandse rap). Maar ze zingt best mooi.. zeker voor 'amateurs'. Iedere zanger/zangeres krijgt zangles, dus ooit waren ze best ook zo. Ik vind dat ze het goed doet en zeker moet blijven zingen D:
    En over die jongen hetzelfde xp.

    Dat zeggen we toch niet dat we het beter kunnen? Maar ja I don't look like I want a big issue so I'll shut my mouth.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Die jongen mag wel een beugel gebruiken en hij kan niet rappen ;x En dat meisje zingt vals, en ze kunnen écht niet acteren. Sorry! :$

    Ik word zeker geen fan van haar :Y)


    Life is more than that you eyes can see

    Ze heeft een soort rare 'knik' in haar stem. Bij de eerste regel van het refrein en dan de 'ver' van 'verwacht'. Na ja, wel knap dat ze zelf een clip in elkaar hebben getimmerd.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    OMG schaamt die zich ni xD
    Die zingt zo vals als wa en omg het trekt gwn op niks :X


    Stop wishing, Start doing..

    Pffrrrtt..-moet-lach-inhouden-

    nee oke, het is best een origineel liedje..maar haar stem is inderdaad niet echt mooi..en best lachwekkend

    en om even terug te komen op iemand die zei dat alle beroemde mensen zangles hebben gekregen..serieus, je moet toch zeker wel een beetje talent hebben om beroemd te worden..het is echt niet zo dat iedereen die een beetje zangles krijgt beroemd kan worden..

    JE HEBT HET OF JE HEBT HET NIET

    [ bericht aangepast op 26 mei 2010 - 20:40 ]

    Highway schreef:
    Ze zingt gewoon vals?


    you're a bandit. Just a no good, too big, filthy, rotten criminal.

    vals? ><


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Beetje apart, ze zingt echt vals o_o


    I don't need words to feel those lips.

    ik vind niet dat ze mooi zingt.
    en die clip ziet er heel amateuristisch uit vind ik.


    AAP