• De stelling van vandaag luidt:
    Mensen met een grote mond zijn vaak erg onzeker

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    OF jullie zijn gewoon allemaal van die gepeste emo's die dat heel hard roepen omdat jullie gepest worden door mensen met een grote mond? Ik snap het wel, dat maakt het iets dragelijker voor jullie.

    hangt er van af maar ik ken mensen die als er veel mensen bij zijn een grote mond hebben en alles zeggen maar als je ze dan alleen tegen komt ze niks durven zeggen en je nog niet durven aankijken.


    just be yourself and live your own life

    Daar ben ik het over het algemeen mee eens,
    maar like sommige mensen zijn onzeker, maar die zijn juist stil en teruggetrokken -herkendzichzelfersomsin-

    oneens

    [ bericht aangepast op 28 mei 2010 - 20:36 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Meestal wel ja


    I'm not your princess

    Dat klopt wel, maar ze zijn enkel onzeker als ze alleen zijn. In groep willen ze dan weer een leider spelen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Helemaal Mee Eeenssss


    Love is the movement <3

    Miauw schreef:
    Dat is niet altijd zo, maar het komt wel veel voor (:


    I need you like a heart needs a beat

    Een aantal mensen met een grote bek zijn wel onzeker, een meisje uit mijn klas bijvoorbeeld heeft vaak wel eens een grote bek. Je kent het wel, zo'n iemand die overal het laatste woord wil hebben. Ze beledigt ook wel andere mensen maar als iemand het over haar lengte heeft (ze is 15 en 1.55 ofzo) zie je dat ze het haat daarover te praten en er heel ontevreden en onzeker mee is. Best zielig eigenlijk, ik zou bijna medelijden krijgen als ze aardig was maar ze heeft mijn vriendin beledigt dus tja. Maar ik ben het er dus mee eens


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Eens, maar mensen met een kleine mond ook.


    Happiness hit her like a train on a track

    Rainfall schreef:
    De meeste mensen met een grote bek zijn wel onzeker, dat zie je al als je alleen loopt en diegene loopt ook alleen langs. Negen van de tien keer durven ze niet terug te kijken. o_o


    I'll live every second like it is my last one <3

    Meestal ja, maar niet altyd. ;p


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Eens.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Nier iedereen, je hebt ze er ook tussen zitten die stoer proberen te doen ^^


    "All our DREAMS can come true, if we have the courage to pursue them" -Walt Disney

    Vraag het aan die mensen zelf dan x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.