• Zoals jullie weten, is het morgen de finale van Eurovisie Songfestival.
    Wat jullie niet weten, is dat ik het echt elk jaar volg..
    Ik weet niet hoe het komt, maar ik ben daarin gewoon zó fanatiek. Net zoals een erge voetbalfan bij het WK.
    Nou moet ik morgen de finale missen, omdat mijn vader uit eten wilt. Jullie denken vast, oh leuk, uit eten. Maar geloof me, zo leuk is het niet. Het is namelijk een etentje met een aantal mensen van een site, OA. Ik ga niet uitleggen wat dat is, maar in ieder geval, laten we het er maar op houden dat een van die twintig mensen een gesprek met mij gaat houden van 5 minuten, en vervolgens gaan ze me allemaal negeren en zit ik daar de hele avond in mijn eentje. En nu ben ik chagerijnig(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Waarom moet je per se mee dan, als je die mensen toch niet kent?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Omgg Jaa Ik zou Ook Chagerijnig zijn...xo
    Veel medelijden met Jouuu...


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Rifles schreef:
    Waarom moet je per se mee dan, als je die mensen toch niet kent?


    Omdat ik anders s'avonds alleen thuis ben, en dat vind mijn vader niet goed(baby)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    XLightAngelX schreef:
    (...)

    Omdat ik anders s'avonds alleen thuis ben, en dat vind mijn vader niet goed(baby)


    Zelfs niet voor een paar uurtjes? Je bent toch al 14?

    Misschien ligt het gewoon aan mijn opvoeding, maar ik vind het niet raar als een kind op die leeftijd af en toe zichzelf een paar uurtjes alleen moet vermaken.

    Op die leeftijd weet je meestal toch al wel dat je geen vreemden mag binnenlaten e.d. :Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Acapella schreef:
    (...)

    Zelfs niet voor een paar uurtjes? Je bent toch al 14?

    Misschien ligt het gewoon aan mijn opvoeding, maar ik vind het niet raar als een kind op die leeftijd af en toe zichzelf een paar uurtjes alleen moet vermaken.

    Op die leeftijd weet je meestal toch al wel dat je geen vreemden mag binnenlaten e.d. :Y)


    Ja, maar ik ben zeg maar om het weekend hier, en hij woont in Rotterdam, waar het nou niet bepaald veilig is. En hij vind dat ik anders net zo goed niet kan komen, als ik toch thuis blijf als hij weg gaat.
    Maar goed, hij weet best dat ik die oa feestjes haat, en vooral als ik iets moet missen voor die stomme feestjes:X


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    XLightAngelX schreef:
    (...)

    Ja, maar ik ben zeg maar om het weekend hier, en hij woont in Rotterdam, waar het nou niet bepaald veilig is. En hij vind dat ik anders net zo goed niet kan komen, als ik toch thuis blijf als hij weg gaat.
    Maar goed, hij weet best dat ik die oa feestjes haat, en vooral als ik iets moet missen voor die stomme feestjes:X


    Daar woon ik ook... en zolang je de deur op slot houd als je echt bang bent of gewoon niet alleen over straat gaat 's avonds valt dat allemaal reuze mee hoor.

    Maar als je hem alleen kan bezoeken dan kun je inderdaad net zo goed meegaan, hij vind het leuk om je te zien, zie het als een goede daad?:Y)

    [ bericht aangepast op 28 mei 2010 - 19:34 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Kan je het niet opnemen of laten opnemen door vrienden? ;o


    Only losers can act the way you do

    Cappuccino schreef:
    Kan je het niet opnemen of laten opnemen door vrienden? ;o


    Nee, ik ben mijn mobiel vergeten en we hebben hier geen msn op deze laptop(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Acapella schreef:
    (...)

    Zelfs niet voor een paar uurtjes? Je bent toch al 14?

    Misschien ligt het gewoon aan mijn opvoeding, maar ik vind het niet raar als een kind op die leeftijd af en toe zichzelf een paar uurtjes alleen moet vermaken.

    Op die leeftijd weet je meestal toch al wel dat je geen vreemden mag binnenlaten e.d. :Y)


    Ja, dat vind ik ook. Mss moet je gewoon vragen om thuis te blijven. Beloof hem dat je de deur zeker op slot houdt, en dat je om de zoveel tijd een berichtje stuurt (dat stelt gerust).

    als hij toch weigert, mss kun je proberen om het op te nemen? Dan kun je het ook zien.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    XLightAngelX schreef:
    (...)

    Nee, ik ben mijn mobiel vergeten en we hebben hier geen msn op deze laptop(cat)


    Je kan ook op Ebuddy gaan, of bij hotmail, als je je email checkt, daar kan je ook op msn gaan xD..

    maar iig:O tis wel kut voor je dat je het morgen niet kan volgen:(


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Je zou het later vast wel terug kunnen kijken.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Dat is heel lullig. Ik zou je vader helemaal kapot schelden :Y)


    Love sheds light one the darkest of times

    Cappuccino schreef:
    Kan je het niet opnemen of laten opnemen door vrienden? ;o

    Geeft er misschien geen herhaling ofzo? Misschien kan je op de site kijken voor programma's gemist?? (nerd)


    "I'm a loser, that means I've been lost before."