• dat ze tokio hotel haten ok maar moeten ze daarom zo overdrijven? kijk maar eens naar dit filmpje :

    http://www.youtube.com/watch?v=3MOiPJCw3L8

    mijn zus zat op de computer en ze begon inens te lachen en ik ging kijken ik ik zag da filmpje omg! zo erg

    Wholy shit!! :O
    dan ben je toch ook niet meer goed bij je hoofd, als je zoiets maakt :S

    Fanactie Tokio Hotel 4 maart 2008, Ahoy Rotterdam

    Zoals jullie misschien wel weten wilden we 8 oktober deze actie al doen. Helaas is hij toen niet gelukt. We gaan zorgen dat hij nu wel lukt! Dit is de actie:
    Als de jongens voor de tweede keer van het podium gaan, dus tegen het einde, roepen we niet om een toegift. In plaats daarvan zingen we ?An eure Seite (wir sind da)?, een veranderde versie van ?An deiner Seite (ich bin da)?. We gaan er voor zorgen dat er op een groot scherm word afgeteld en dat dan de tekst verschijnt zodat iedereen mee kan zingen! Als dat niet gelukt is, horen jullie wel mensen aftellen! We zingen alleen het refrein en zingen het steeds overnieuw tot ze weer opkomen. Ook zullen we terwijl we zingen A4 bordjes omhooghouden met ?Wir sind an eure Seite!? (zie andere kant van dit blaadje).
    Songtekst:

    An eure Seite (Wir sind da)

    Wir sind da
    wenn ihr wollt
    Schaut euch um
    dann seht ihr uns
    Ganz egal
    wo ihr seid
    Wenn ihr nach uns greift
    dann halten wir euch

    Vertel alsjebLiiet zo veel mogelijk fans over deze actie, zodat het dit keer ook echt gaat lukken

    deze is ook niet normaal meer :O
    http://nl.youtube.com/watch?v=tlwbNh3oOR4&feature=related

    haha xD hoe zielig kun je zijn ^^
    ten eerste is de maker een no-lifer, als hij er tijd in steekt om zulke zever te maken..

    ten tweede is het een roep naar aandacht, zielig dus

    en ten derde zal het tokio hotel een worst wezen dat er zo'n sukkel is die beetje anti doet...

    en trouwens, mij interesseert het me ook niet <_<
    maar hij heeft er allesinds een preek over hoe zielig hij wel niet is bij van mij! ^^

    zulke mensen moeten eens op hun plaats gezet worden!

    en ik ben bekend om mn gave: mensen de grond inboren xD lol

    Mensjes, willen jullie zeggen wat erin voorkomt?? bitte want ik kan voor het moment geen filmpjes zien -_-
    xx (flower)


    Don't be a drag, just be a queen.

    ik ga eens die th-haters zunder kop eens op internet zetten en een filmpje maken dak zunder kop eraf schiet
    da's tog gvd ook nie leuk voe zunder jongens
    STOMME TH-HATERS!!!

    OMFG :O
    Jezus die TH-Haters sporen niet whoor(6)

    Mensjes, willen jullie zeggen wat erin voorkomt?? bitte want ik kan voor het moment geen filmpjes zien -_-
    xx (flower)




    eerst hoor je durch den monsun en dan stopt da en komt er een kruis door tokio hotel en

    Mensjes, willen jullie zeggen wat erin voorkomt?? bitte want ik kan voor het moment geen filmpjes zien -_-
    xx (flower)




    eerst hoor je durch den monsun en dan stopt da en komt er een kruis door tokio hotel en dan schiete ze de koppen van georg , gustav , tom en bill eraf

    zieligheid heerst -_-'


    BAM!

    zieligheid heerst -_-'

    ja idd! echt erg als je hun muziek niet goed vind oke... maar dat je dan tijd gaat besteden om anti TH video's of wat dan ook te maken ben je echt zielig bezig...
    ze kunnen het gewoon niet hebben dat TH populair en hot is en zij niet... allemaal gewoon jaloers!!


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    omg !
    die mensen zijn echt in 1 woor ZIELIG !!
    bedoel wat denken die dat wij ons daarvan aantrekken?
    en TH nog minder
    daarom berciht voor de anti's : Jullie zijn zielige mannentje die alleen aandacht vragen -_-' jullie zijn echt heel laag gevallen
    ik snap niet waarom die zo doen want wat hebbe wij of TH hun misdaan niets héé !!
    njah als zij op een zielige manier aandacht willen trekken is dat hun probleem niet het mijne
    xx..xx..

    Als ik een moderator op YouTube was, had ik het filmpje zelf de kop al doorgeschoten.


    xxx
    Missey

    Mensjes, willen jullie zeggen wat erin voorkomt?? bitte want ik kan voor het moment geen filmpjes zien -_-
    xx (flower)




    eerst hoor je durch den monsun en dan stopt da en komt er een kruis door tokio hotel en dan schiete ze de koppen van georg , gustav , tom en bill eraf


    ieuwl wil ik al niet meer zien -_-


    death to the one at the end of the serenade.

    tis echt nie meer normaal!!!


    I changed.