• dat ze tokio hotel haten ok maar moeten ze daarom zo overdrijven? kijk maar eens naar dit filmpje :

    http://www.youtube.com/watch?v=3MOiPJCw3L8

    mijn zus zat op de computer en ze begon inens te lachen en ik ging kijken ik ik zag da filmpje omg! zo erg

    No lifers -.-


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    damn die heeft duidelijk ook geen leven. Da is dus echt ZIELIG !!! Waar mensen zich toch mee bezighouden dat is gewoon ronduit belachelijk !!!!
    Da ze Tokio Hotem fans gewoon een sme rust laten dan moeten ze nie zo zagen da ze ons op hun nek krijgen want tis ten slotte zij die beginnen. Ach ja als ze niets beter te doen hebben laten we ze maar, we weten toch wel beter want ze hebben zeker en vast nooit echt naar de muziek geluisterd dus kunnen ze ook n iet weten wat goed of slecht is
    sorry da moest er even uit
    xXx


    But love's a malady without cure

    damn die heeft duidelijk ook geen leven. Da is dus echt ZIELIG !!! Waar mensen zich toch mee bezighouden dat is gewoon ronduit belachelijk !!!!
    Da ze Tokio Hotem fans gewoon een sme rust laten dan moeten ze nie zo zagen da ze ons op hun nek krijgen want tis ten slotte zij die beginnen. Ach ja als ze niets beter te doen hebben laten we ze maar, we weten toch wel beter want ze hebben zeker en vast nooit echt naar de muziek geluisterd dus kunnen ze ook n iet weten wat goed of slecht is
    sorry da moest er even uit
    xXx
    Ik bedoelde Tokio Hotel fans
    sorry
    xXx


    But love's a malady without cure

    Je kan idd ook te ver gaan =\

    Anders heb je geen leven ofzo

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dat filmpje is nii normaal meer!! tis gwn tijdverspilling en je bent gwn dom bezig als je zoiets maakt!! waarom zou je je tijd weggooien om een anti-th filmpje te maken etrwijl je het ook voor andere dingen kan gebruiken, wat een sukkels


    herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag

    omg die persoon krijgt ni genoeg aandacht
    waar trekt da op


    Take The Past, Burn It And Let It Go

    OMG hoe kut kunnen mensen zijn?
    Het is zo belachelijk als ze zo doen over TH!
    Dat die mensen hun eens een leven zoeken
    Echt waar!!
    Daar kan ik niet tegen, als ze TH niet moeten hebben, dat ze ze dan gewoon met rust laten in plaats van er zo belachelijk over te doen!!

    XD

    HOE SNEU XD

    IK LACH ME DOOD OM HUN KINDERACHTIGE GEPRUT XD

    OMG DOE toch normaal kj da ze ze haten maakt me nie uit maar laat ze dan toch gwn met rust zij doen niets fout zij doen alleen waar ze goed in zijn en daar heb ik R-E-S-P-E-C-T_ voor !!

    filmpje doet het niet.. X___X


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    filmpje doet het niet.. X___X


    eerst komt ddm en dan zo een streep door het th logo en dan schieten ze de koppen van t,b,g,g eraf

    omg...
    dat vind ik echt laf...
    dat ze zich daar mee bezig houden...
    je haat ze of houd van ze maar zoiets is echt dom...

    k en een vriendin hebben ook een leuke zin bedacht voor de haters:

    You Hate Them, but Give Atention Like A Fan..!!
    in NL:
    je haat ze maar geeft ze aandacht als een fan..!!

    X mona

    dat doe je toch niet
    en als je th zonodig haat kan je het beter tog negerten dan dit soort filmpes maken!

    ik ben ook geen fan van th ma die filmkes zijn gewoon overdreven komaan als je geen fan bent so what laat de fans gewoon fan zijn en als die haters zo doen das gewoon om da ze niks anders t doen hebben gewoon geen aandacht aan geven iedereen zijn eigen smaak zeker k vind ze ook ni zo heel goe ma ja das gewoon mijn smaak he k denk da een paar fans van th mijn muzieksmaak ook goe vinden hoor


    Live life limitless.