• De stelling van vandaag luidt:
    Wij moeten niet zeuren over school, omdat er miljoenen kinderen in de wereld zijn die niet naar school kunnen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Sowieso niet,
    Waarom zouden we?
    We krijgen hier goed les in de lage landen, en daar moeten we van profiteren op welke manier dan ook..
    Hoe beter je later in de economie staat ;)

    (K)


    Don't stop believing, and you will be happy

    klopt.. wij hebben zo tenminste kans op een goede baan(hoera)


    true beauty is on the inside ^^

    Eens, als we geen school hadden, was onze toekomst verpest.

    Eens (:


    wth.

    eeens.


    "POTATOOOOOE!"

    Highway schreef:
    Oneens.
    Wij wonen daar niet, dus wij hebben andere gewoontes. En als ik over school zeur denk ik echt niet aan die mensen daar hoor.
    Als zij wel school hadden zouden ze ook zeuren.


    Sometimes it's best not to care.

    Highway schreef:
    Oneens.
    Wij wonen daar niet, dus wij hebben andere gewoontes. En als ik over school zeur denk ik echt niet aan die mensen daar hoor.
    Als zij wel school hadden zouden ze ook zeuren.


    just be yourself and live your own life

    Eigenlijk moeten wij niet zeuren, maar om nou iedere keer aan een derde wereld land te denken gaat ook een beetje te ver.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    eigenlijk ben ik het er mee eens.
    Maar ik moet toegeven dat ik toch zeur:$

    En al die reacties van waarom moeten we naar school?

    een vb. Je kan niet lezen. ze schuiven je een contract onder je neus en met één of andere leugen laten ze het je tekenen. Vervolgens sleuren ze je mee naar het front om te gaan vechten. En als je niet wilt? pech gehad je hebt getekend. (dit is maar al te vaak echt gebeurt)
    Toch handig als je op school leert lezen...

    [ bericht aangepast op 1 juni 2010 - 19:45 ]


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Vreselijk als mensen dat zeggen. Same with food.
    Ik: 'Dit is godverdomme smérig!'.
    Iemand: 'Ben blij, andere hebben niks'.
    I don't give a damn :/ Sorry maar eh, nop oneens


    I live for the applause, you will die for it.

    (On)eens, beide.


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    eens


    Life´s shit, holy shit

    Ja oke, misschien zeuren wij een beetje veel. Maar ik bedoel, we gaan toch ook niet voor onze lol naar school? Ergens in ons achterhoofd wéten we met ze alle dat het voor onze toekomst is en dat heel veel kinderen op de wereld niet naar school kunnen maar een beetje zeuren mag wel vind ik want er zitten dan ook wel weer nadelen aan, toch? (Denk aan strafwerk, nablijven, naar de meest saaie docenten luisteren en dan nog proberen op te letten, ga zo maar door) (krul)

    PUKKELxDING schreef:
    Niet mee eens. Dat is voor hun normaal. Voor ons is het normaal dat we over school zeuren. Een vergelijking van een derde wereldland is wel erg radicaal, als je het mij vraagt.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Highway schreef:
    Oneens.
    Wij wonen daar niet, dus wij hebben andere gewoontes. En als ik over school zeur denk ik echt niet aan die mensen daar hoor.
    Als zij wel school hadden zouden ze ook zeuren.

    Precies wat ik wilde zeggen.


    ars moriendi