• De stelling van vandaag luidt:
    Wij moeten niet zeuren over school, omdat er miljoenen kinderen in de wereld zijn die niet naar school kunnen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    "Saying someone can't be sad because someone else may have it worse is like saying someone can't be happy, because someone else may have it better."


    "Il n'y a que les morts, qui ne reviennent pas."

    Savoureur schreef:
    "Saying someone can't be sad because someone else may have it worse is like saying someone can't be happy, because someone else may have it better."


    En daar heb je de ontknoping van de stelling.(A) Ik sluit me hier volledig bij aan!


    Reading a good book is like taking a journey.

    Oneens, ik vind dat je zelf wel mag bepalen of je over school zeurt.
    want wij wonen daar niet. en als ik een keertje over school zeur denk ik echt niet aan hun hoor. wat daar gebeurt is daar.
    en daar kunnen wij vrij weinig aan doen.

    Ik zeur er zelf ook wel is over, "ik heb geen zin" een zin die ik dagelijks zeg. Maar toch ben ik wel blij dat ik wel naar school kan. En de kans heb om wat te bereiken. En voor mezelf een goed leven op te bouwen.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Eens, wij Westerlingen moeten niet zo klagen als het even niet meezit. In andere landen werkt men soms in primitieve omstandigheden, iets wat met scholing eigenlijk voorkomen kan worden.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.