• De stelling van vandaag luidt:
    Wij moeten niet zeuren over school, omdat er miljoenen kinderen in de wereld zijn die niet naar school kunnen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het feit dat er in andere landen zat kinderen geen kans hebben op onderwijs is geen excuus om het onderwijs hier niet te verbeteren.

    Niet mee eens dus.


    No growth of the heart is ever a waste

    Eens, alhoewel ik vind dat we wel iets mogen zeuren omdat het nou niet het leukste is wat je kan doen. Maar dan nog, vind ik het wel kut voor die kindjes. :x


    And he's the only person who ever left me breathless.

    Eens, maar eens klagen over school kan geen kwaad. ;)


    Take me to wonderland

    Eens.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Highway schreef:
    Oneens.
    Wij wonen daar niet, dus wij hebben andere gewoontes. En als ik over school zeur denk ik echt niet aan die mensen daar hoor.
    Als zij wel school hadden zouden ze ook zeuren.

    Ik zou niet zeuren als ik geen zinloze vakken kreeg waar ik niets mee kan in mijn eigen toekomst! Verder wel gewoon mee eens :Y)

    Hummm.. tegen.
    ik bedoel, tuurlijk zijn wij bevoorrecht met school, maar dan is het nog wel vervelend om naar school te gaan (A)


    Memories are the moments in life who are worth a place in your heart

    Highway schreef:
    Oneens.
    Wij wonen daar niet, dus wij hebben andere gewoontes. En als ik over school zeur denk ik echt niet aan die mensen daar hoor.
    Als zij wel school hadden zouden ze ook zeuren.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Hé, dat is mijn stelling!

    Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant vind ik dat je dat niet met elkaar kunt vergelijken, omdat het twee totaal verschillende situaties zijn.
    En het is wel met meer dingen zo; Als je naar school kunt, wil je niet meer en als je niet naar school kunt, wil je het wel.
    Vroeger(heel vroeger) wilden de mensen dik zijn, maar waren ze dun. Nu 'willen' de (meeste/sommige) mensen dun zijn en zijn ze dik.
    Als het koud is, zeurt iedereen dat ze bevriezen en wensen ze dat het warmer is. Als het warm is, zeurt iedereen dat het zo bloedheet en benauwd is en wenst iedereen dat het iets kouder is.
    Het is ook nooit goed.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2010 - 17:13 ]


    Je moet worden wie je bent.

    En klagen is goed voor je. (Y) Vind ik. Anders gaan die irritaties zich ook maar ophopen en daar komt ook niets goeds van.


    Je moet worden wie je bent.

    school op zich vind ik niet erg
    alleen het leren... -.-'
    dus we zouden eigenlijk nog wel blij moeten zijn ö

    Ben et wel eens al moet ik wel STAPELS HUISWERK maken wat is dit!!
    XN
    Moest het even kwijt HAHHHA

    VampEye schreef:
    Oneens, ik vraag niet om school:P
    hier zal wel niemand het mee eens zijn:X

    dat is de meest typische vraag die er is. Ik haat school! hoewel ik bijna vakantie heb en dan naar de eerste ga! ik heb besloten om hard te gaan leren en mijn BFF is lekker flink te irriteren:Y)

    Hier komt een heerlijk korte reactie:
    Dôh!


    *insert philosophical cringe expression here*