• De stelling van vandaag luidt:
    Wij moeten niet zeuren over school, omdat er miljoenen kinderen in de wereld zijn die niet naar school kunnen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    eens, ik ga graag naar school :'p

    mee eens

    eigenlijk zouden we niet moeten zeuren nee, maar als je het zo bekijkt: soms heb je der gewoon geeen zin meer in en dan vind ik dat eventjes zeuren wel mag :3

    dus eens en oneens eigenlijk.

    Eigenlijk zou het niet mogen.
    Maar ik zeur toch :Y)


    You’re falling into history.

    eens, maar ik blijf gewoon zeuren over school xD

    Eens. Er zyn miljoenen kinderen die in onze plaats naar school willen gaan, maar niet kunnen. Dus we mogen van geluk spreken da we naar school kunnen gaan ^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    ik zeur er continu over maar ik ben heel dankbaar dat ik naar school kan! in mijn geval had het kunnen zijn dat ik niet naar school kon dus ik ben extra dankbaar maar is het niet normaal dat je wel een zeurt over school? Je zeurt over zowat bijna alles! Waarom school dan niet?


    Make This World Deep So I Can Jump In It!

    wel,,da ligt eraan.
    School is wel egt noodzzakelijk,dus daarover moet ge ni zeure,ma ge kunt toch ni gaan zegge da ge het leuk vind omdat er zo veel mense zijn die ni naar school kunne?
    wrs klage van degene die wél naar school kunne ook wel is :)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Eeens, maar soms heb je wel echt wat om over te zeuren xd


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Ik denk. Dat als zij van jongs af aan naar school zouden gaan, op een gegeven moment ook wel zouden gaan zeuren.
    Dus ja, oneens denk ik...


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    eens.
    school is belangrijk en zorgt er voor dat je later geld kan verdienen(nerd)


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Oneens.
    Luxe is net zoveel problemen als dat het goed doet.
    Koop een auto en je komt in de file, koop een telefoon en je wordt niet meer met rust gelaten. En als je in een land woont waarin mensen nou eenmaal veel kennis hebben, wordt het je gewoon door je strot gedouwd.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Wel mee eens.


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    Oneens, wonen wij daar? Neeeeein.


    I live for the applause, you will die for it.

    eens en oneens eigenlijk xD
    moeilijke keuze
    het is namelijk waar dat wij in een hele andere cultuur leven en die kinderen ook zouden klagen als ze school hadden, maar dat weet ik eigenlijk niet zo zeker. want ik hoor vaak dat als kinderen in arme landen naar school gaan ze er met plezier heen gaan.
    ach..
    we mogen best eens zeuren om af te reageren :P
    Wij hebben eigenlijk weinig te maken met die kinderen die niet naar school kunnen.
    Het is zielig, maar we kunnen niet bij al het zielige en oneerlijke in de wereld steeds stil blijven staan. want daar word niemand gelukkiger van. wij worden er verdrietiger door omdat het zielig is. en die kinderen in arme landen merken daar niks van dus daar blijft alles ook zoals het is.

    dus uiteindelijk kies ik voor oneens


    Write down what you can not say