• Ik heb op woensdag altijd om 13.50 -mijn laatste uur- economie, en daarvoor een pauze.
    En ik liep toevallig in mijn pauze langs het lokaal van die leraar, dus ging vragen: 'Gaat eco nog door?'
    Want het valt best wel vaak uit, omdat ie vet vaak niet op school is, blabla.
    Zei die man terwijl die door zijn boek bladerde: 'Jongens, dit lijkt toch allemaal op elkaar, die stof. En het is veel te mooi weer. Hup naar buiten jullie! Fuck economie vandaag, ik wil ook eerder naar huis. Zeg maar tegen de rest dat het niet doorgaat.'
    Serieus, ik hou van die man <3 En het is ook nog eens mijn mentor haha (cat)

    Hebben jullie ook zulke chille leraren?

    [ bericht aangepast op 2 juni 2010 - 19:53 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    geef zijn nummer eens, hij mag ook eens mijn leerkracht spelen (':


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Neee niet echt. We krijgen wel eens 10 minuten eerder pauze, omdat hun dan koffie willen drinken enzo. ;3 Maar voor de rest niet echt. Ja heel soms, als we laatste uur nog les hebben, en de docent heeft geen zin meer, mogen we gaan x'D


    Sometimes it's best not to care.

    Ik had een keer een leraar, voor natuurkunde. En we hadden toen het 6e van hem les (is bij ons het laatste uur) en toen zei hij ; 'Jongens, ik heb er geen zin meer in vandaag, op sodemieteren' Ik heb echt een eeuwige hekel aan die man, maar toen vond ik hem spontaan cool


    The grass is not always greener on the other side

    Lekker, hoop dat ik vrijdag weer buiten les heb met Maatschapijleer. Mijn mertor die is chil, ja jullie moeten op mentor uur komen verplaats hij het naar de pauze, $$$


    Love sheds light one the darkest of times

    NOH! Jaloers! -steelt je leraar-


    it's so empty living behind these castle walls

    DefectGirl schreef:
    Lekker, hoop dat ik vrijdag weer buiten les heb met Maatschapijleer. Mijn mertor die is chil, ja jullie moeten op mentor uur komen verplaats hij het naar de pauze, $$$

    Dat is ook chill ja.
    Die van mij geeft helemaal geen mentoruur haha. Vind ie onzin :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Soms mogen we wel eens eerder weg, maar ze mogen ons niet zomaar vrij geven -zucht-


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Semetal schreef:
    WHOA, da's chill D:
    Meh nee, alleen de muziek-docent zegt wel eens 5 minuten voor de bel: 'En nu optyffen'.


    Mijn leerkracht van Geschiedenis doet dat ook.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Chill :'D Wil ik ook.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Dat is chill!
    Bij ons doen ze dat niet. Bij ons lopen er 3 concierges de school rond en als die zien dat de hele klas tijdens de lessen rondloopt, dan is dat wel erg opvallend, haha. Dus bij ons komen die concierges er altijd achter en dan krijgt die docent op zijn kop en dan doet die het de volgende keer niet meer >.<


    To live would be an awfully big adventure

    Ja, had ook zo'n eco leraar een paar jaar geleden. xD


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Haha, dat doet mijn economie leraar ook wel eens. xD


    Life is hard and then we die

    Pfft... Had ik ook maar zo'n leraar, we mogen bij sommige lessen wel eerder weg ^^
    Dat is wel leuk.
    Maar nooit vanwege het mooie weer, ze willen ons niet eens buiten les gaan geven :(:(


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag