• Ik was ff bij YouTube aan het neuzen en toen vond ik dit filmpje http://www.youtube.com/watch?v=gL3QooY1iWQ Mannen Dans Club Ik ging eerst helemaal stuk

    het zal wel


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Wat een stelletje.. sukkels..
    Ahum, haha

    juisstt.


    The way we live, is the way we die

    Seraph schreef:
    Wat een stelletje.. sukkels..
    Ahum, haha


    *insert philosophical cringe expression here*

    beetje raar


    Leef nu, anders is het straks voorbij.

    juist helemaal.
    Jongens die aan streetdance doen enzo die zijn meestal wel knap, maar deze jongens... ? lol.


    Smiling but close to tears.

    k snap wrm die mense op de 8ergrond moten lachen xD

    Mij wat te fout xd


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Vroeger (1ste tot 4de van de basis denk ik) zat ik bij een 'dansschool'. Een seizoen ongeveer voordat ik vertrok, kwam er een jongen bij, en raad eens: hij kon beter dansen dat een aantal meiskes tesamen!
    RESPECT


    Death is a promise

    Oké, ik heb nu pas he filmpje gezien, echt zo grappig


    Death is a promise

    Die heb ik al gezien, hier was al is een topic over.
    Echt een geniaal filmpje xD Ik heb 't zelfs geüpload op mijn facebook profiel, zo geniaal vind ik 't. Echt hilarisch gewoon

    [ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 16:43 ]


    Live life limitless.

    @ Smenkie: Jouw avatar.. welke film was dat ook alweer? Dat was echt een heel gave film, over een groep nonnen die geleid werden door een vrouw die totaal verschillend was geloof ik. Maar ik weet het niet zeker, hoe heette die titel?

    Excuses voor het offtopic gaan, maar ik wil het zo graag weten ><

    [ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 17:40 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    @ Smenkie: Jouw avatar.. welke film was dat ook alweer? Dat was echt een heel gave film, over een groep nonnen die geleid werden door een vrouw die totaal verschillend was geloof ik. Maar ik weet het niet zeker, hoe heette die titel?

    Excuses voor het offtopic gaan, maar ik wil het zo graag weten ><

    Het is De FIlm Sister Act 1 en 2
    en het gaat over nonnen ik heb nu mn haar roos als dat meisje en ga het nummer I Will follow him playbacken op school

    raar

    dit is heel fout. ik zou me doodschamen moest ik zo op Youtube staan..


    it's so empty living behind these castle walls