• Ik kijk vaak op Discovery Channel naar mensen die op tornado's jagen. Ik interesseer me er steeds meer in en ging eens rond vragen bij familie en vrienden of ze er ooit een gezien hadden in het echt. Ik krijg 3 verhalen te horen die ik wel interessant vond om op Q te zetten.

    -Een nicht van mij:
    ''Ik was ooit eens met een paar vriendinnen op vakantie in Amerika. Ik gooide buiten het vuilnis weg in een hele grote camping container. Ineens zag ik een paar kilometers verderop een tornado opdoemen. De tornado ging gelukkig de andere kant op, anders moest de camping geëvacueerd worden.''
    -Een andere nicht van mij:
    ''Ik was op Scheveningen strand. Ik lag lekker te zonnebaden toen ineens heel veel mensen opstonden en naar het water wezen. Ik keek verbaasd op en schrok me dood. Een enorme tornado ging over de zee heen. Ik heb veel foto's ervan gemaakt.''
    -M'n oma:
    ''Toen ik nog in mijn oude huis woonde waaide het eens heel hard. Ik keek uit het raam en zag een hele dunne sliert over het land gaan, vlak naast ons huis. Later bleek dat dat een hele kleine tornado was.''

    Hebben jullie nog (spannende) tornado verhalen?:Y)

    [ bericht aangepast op 7 juni 2010 - 15:49 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    ik vroeg het en mijn pa had zo´n heel verhaal:

    Hij zat in het water en zag opeens een trnado, maar dan in het water ofzo hij was als enigste in het water maar hij was eigenwijs en bleef er lekker in. Zegt hij aan het einde. maar, het kwam doordat ik het bad leeg liet lopen..
    pff flauw.

    Louisiana schreef:
    ik vroeg het en mijn pa had zo´n heel verhaal:

    Hij zat in het water en zag opeens een trnado, maar dan in het water ofzo hij was als enigste in het water maar hij was eigenwijs en bleef er lekker in. Zegt hij aan het einde. maar, het kwam doordat ik het bad leeg liet lopen..
    pff flauw.

    Die is flauw.xD


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik vind dat ook altijd tof om te zien als dat op tv is :3

    Maar ik weet zelf geen verhaal, sorry.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    wou tof maar wel heel eng heb het zlef nog nooit gezien maar lijkt bij leuk en niet leuk tegelijk


    Leef nu, anders is het straks voorbij.

    Jammer dat er geen mensen zijn met tornadoverhalen. -Wacht nog steeds geduldig op iemand die iets spannends daarover te vertellen heeft.-(A)

    [ bericht aangepast op 7 juni 2010 - 20:50 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Die van Scheveningen. Ik denk dat dat gewoon een windhoos was? o_o Ik heb hier weleens een windhoos gezien : ) Vorig jaar I think.. Er hing zo'n lange dunne sliert in de lucht, maar hij is nooit op de grond gekomen.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2010 - 20:51 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dorpsgek schreef:
    Die van Scheveningen. Ik denk dat dat gewoon een windhoos was? o_o

    Ik weet het ook niet hoor, die nicht overdrijft wel vaker.xD


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik heb zelf een tijd geleden een verhaal gemaakt (staat niet op Quizlet) over een jongens wiens vader een tornadojager is. De titel is: F5. Hij is fictioneel maar geinspireerd door echte gebeurtenissen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb geen tornado meegemaakt, wel een keer een kleine windhoos. Ik lag op een grasveld bij een zwembad en ineens kwam er een windhoos over dat veld. Die liet allemaal parasols en handdoeken enzo opwaaien. Dat was wel grappig :')


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik kijk dat programma trouwens ook altijd :v) Zo gaaf is dat _O_


    "I shut my eyes in order to see.'

    storm chasers. :9~


    Smiling but close to tears.

    Up schreef:
    storm chasers. :9~

    Ja zo heette dat.xD
    Kon niet op de naam komen.xD


    *insert philosophical cringe expression here*

    Toen ik in Turkije was, aan het einde van de zomer, zaten we in een hotel waarbij er vlak schuin voor een stuk grond braak lag. En vanuit het raam vanuit onze kamer kon je dat zien, en daar ging zo'n kleintje overheen. Ook mensen die in de bus zaten naar een stad vlakbij zagen er meerdere. Maar volgens mij heten die kleintjes een tornado's.


    Your make-up is terrible

    Nope niet dat ik weet


    Love sheds light one the darkest of times

    Het heet trouwens een waterhoos dan :'D Niet een windhoos.


    "I shut my eyes in order to see.'