• Ik kijk vaak op Discovery Channel naar mensen die op tornado's jagen. Ik interesseer me er steeds meer in en ging eens rond vragen bij familie en vrienden of ze er ooit een gezien hadden in het echt. Ik krijg 3 verhalen te horen die ik wel interessant vond om op Q te zetten.

    -Een nicht van mij:
    ''Ik was ooit eens met een paar vriendinnen op vakantie in Amerika. Ik gooide buiten het vuilnis weg in een hele grote camping container. Ineens zag ik een paar kilometers verderop een tornado opdoemen. De tornado ging gelukkig de andere kant op, anders moest de camping geëvacueerd worden.''
    -Een andere nicht van mij:
    ''Ik was op Scheveningen strand. Ik lag lekker te zonnebaden toen ineens heel veel mensen opstonden en naar het water wezen. Ik keek verbaasd op en schrok me dood. Een enorme tornado ging over de zee heen. Ik heb veel foto's ervan gemaakt.''
    -M'n oma:
    ''Toen ik nog in mijn oude huis woonde waaide het eens heel hard. Ik keek uit het raam en zag een hele dunne sliert over het land gaan, vlak naast ons huis. Later bleek dat dat een hele kleine tornado was.''

    Hebben jullie nog (spannende) tornado verhalen?:Y)

    [ bericht aangepast op 7 juni 2010 - 15:49 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dorpsgek schreef:
    Het heet trouwens een waterhoos dan :'D Niet een windhoos.

    Zoals ik al zei, dat kind overdrijft wel vaker. Want ik zelf geloof ook niet dat er 'enorme' tornado's op Scheveningen voorkomen. xD


    *insert philosophical cringe expression here*