• Ja, serieus. ._.

    Ongeveer twee maanden geleden is er een boekje uitgekomen met twee van mijn verhalen in. Het boekje is een verhalenbundel van alle winnende verhalen uit 2009 van een bepaalde schrijfwedstrijd. Toen ik het boekje eindelijk thuis aankreeg, wilden m'n vriendinnen op school het boekje zien, dus nam ik het mee naar school. Tijdens een les Engels liet ik het dan zien, omdat we dan toch geen hol doen. Natuurlijk had die leerkracht het door en wilde hij het ook lezen. Op het einde van de les vroeg hij of hij die verhalen in het jaarboek van onze school mocht zetten. Ik zei ja, want wat had ik te verliezen?

    Maargoed, gisteren kwam die leerkracht Engels ineens naar me toe stormen, omdat hij me wat moest vragen. Vanmiddag moest ik daarvoor dan naar hem toe gaan.

    Vraagt hij me of ik volgend jaar de schoolkrant wil leiden en de hoofdartikels ervan wil schrijven.

    Leuk dat ik gevraagd wordt, dat wel. Maar ik heb echt absoluut NIETS met die krant. Het boeit me niet, die stomme snobschool kan m'n rug op en ik heb nu al te weinig tijd voor m'n huiswerk. Dus daar stond ik dan, met die leerkracht voor me. En hij verwacht dus écht dat ik ga toezeggen, maar eh? Nee bedankt?

    ._____.


    Gewoon eerlijk zeggen dat je niet wilt? Ze kunnen je niet dwingen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Het is zeker lief dat ze je vragen omdat je geweldig schrijft maar jij moet je eigen beslissingen nemen en die dingen gaan nou eenmaal voor. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Oh, ik zou dat best wel cool vinden eigenlijk.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Oh, ik zou dat best wel cool vinden eigenlijk.

    Ik ook, maar niet met die kutmensen en voor die kutschool. (:

    Als je het niet wilt moet je het natuurlijk niet doen.:Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Springbreak schreef:
    Het is zeker lief dat ze je vragen omdat je geweldig schrijft maar jij moet je eigen beslissingen nemen en die dingen gaan nou eenmaal voor. :Y)


    Only losers can act the way you do

    Highway schreef:
    Gewoon eerlijk zeggen dat je niet wilt? Ze kunnen je niet dwingen.


    Ja.


    Underground.

    Highway schreef:
    Gewoon eerlijk zeggen dat je niet wilt? Ze kunnen je niet dwingen.

    Nee, indeed, maar ik snap sowieso al niet dat hij mij vraagt? Ik bedoel, er zijn heel veel mensen die er al heel hun middelbare schoolcarrière aan meewerken. Ik lees dat kutkrantje niet eens, I couldn't care less, maar toch moeten ze het persé aan mij opdringen? ._.

    Highway schreef:
    Gewoon eerlijk zeggen dat je niet wilt? Ze kunnen je niet dwingen.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik snap wel dat ze je vragen. Ze vinden dat je goed kan schrijven en hopen dat jij met die schrijfvaardigheid de schoolkrant positief kan beinvloeden:)
    Maar als je niet wil, dan moet je gewoon zeggen dat je het niet wil, want anders zit je ergens aan vast wat je niet leuk vindt. Gewoon zeggen dat een schoolkrant niet je ding is;) Als ze het niet begrijpen, pech voor hun:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    Zeg gewoon subtiel dat het je niet echt iets lijkt omdat je het heel erg druk hebt [/ofzo], maar dat je wel eens een artikel voor erin wil schrijven. (:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Misschien dat je kan zeggen dat je erover zal nadenken,
    en kijken of het in je tijdsschenma past, ofzo ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.