• Ik ben een hele map kwijt op de computer, waar ook mijn story's op stonden, die kan toch ni weg zijn, niemand heeft ze verwijdert! Weten jullie hoe ge die kunt vinden? (en nee, ni bij zoeken, want da werkt ni..) want ik haat het, ik ben die map kwijt en dan nog iets van school en anders moet ik van die leerkracht nablijven! en da ga ik echt ni doen zenne ><


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Als je het bij zoeken niet kunt vinden weet ik het ook niet ;o Hij zou het horen te vinden.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Highway schreef:
    Als je het bij zoeken niet kunt vinden weet ik het ook niet ;o Hij zou het horen te vinden.

    ja, maar dan springt dat af enzo, en die map kan gwn ni weg zijn, buiten als iemand liegt da die die verwijdert heef.. maja. da zou dom zijn.
    maar toch bedankt


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Misschien is de map verborgen. Dat kan je zelf of iemand anders per ongeluk gedaan hebben.
    Verborgen mappen krijg je zo te zien:
    Configuratiescherm > extra > mapopties > weergave > scroll naar onder en tik het bolletje: 'verborgen mappen en bestanden weergeven'

    En dan kijken op de plek waar hij normaal staat of hij er staat.


    *insert philosophical cringe expression here*