• Herbeleef eerst 'Twilight' en 'Twilight: New Moon' om helemaal in de sfeer te komen en ontdek vervolgens 'Twilight: Eclipse'! De Twilight Night start op dinsdag 29 juni om 19:30 in alle Kinepolis bioscopen. In Metropolis Antwerpen gaan de zalen al open om 18u. Bovendien mag Metropolis Antwerpen acteurs Ashley Greene en Xavier Samuel ofte Alice Cullen en vampierenleider Riley ontvangen! Tickets zijn nu te koop aan 20 euro voor Metropolis en 18 euro voor de overige Kinepolis bioscopen. Het ticket vermeldt enkel de premièrevoorstelling om 00u01 maar geeft je uiteraard ook toegang tot de eerste filmvoorstellingen op 29 juni.


    Yeuy, daar ga ik heen met Britt (Greed) en nog iemand. We gaan Ashley Greene [Alice] en Xavier Samuel [Riley] zien. (nerd) Gha, ik heb er al vet veel zin in. Hoe kan je vakantie beter starten? Ghéhe.

    Wil jijzelf ook tickets? Hier. (krul)

    Edit: Ik wil al weer terug. -a- En ik heb een mooie foto getrokken, vind ik. Ze keken net beide, want ze waren na 10 seconde al weer voorbij. Klik

    [ bericht aangepast op 30 juni 2010 - 11:32 ]


    Some people make the world special just by being in it

    Zooooo cool! Waarom gaan zij nou wel naar België en niet naar Nederland xD?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Zooooo cool! Waarom gaan zij nou wel naar België en niet naar Nederland xD?

    Omdat België cooler is? Ghéhe, nein. Maar dat geeft wel een reden om eventjes een paar Nederlanders naar België te laten komen... (baby)


    Some people make the world special just by being in it

    Phahaha Ik woon daar dicht by maar ik ga er niet naar toe xs


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Alysse schreef:
    (...)
    Omdat België cooler is? Ghéhe, nein. Maar dat geeft wel een reden om eventjes een paar Nederlanders naar België te laten komen... (baby)


    Belgiee is niet cooler xo


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Chiarabieber schreef:
    (...)

    Belgiee is niet cooler xo

    't Was dan ook maar een grapje (':


    Some people make the world special just by being in it

    Wie is Riley? O.O


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Wie is Riley? O.O

    Weet niet, haha :'D Vampierenleider, maar meer weet ik niet :'D Ik wil vooral Alice zien.


    Some people make the world special just by being in it

    Damn, ik wil ook Ashley zien. Stiekem heb ik zo hard een crush op haar. En ik ben niet eens bi XD


    Life is hard and then we die

    Een vriendin van mij gaat, ik mag niet. D'8


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    GayGenootjes schreef:
    Een vriendin van mij gaat, ik mag niet. D'8

    Waarom niet? Dat is wel jammer. Kun je niet wat blijven doorzagen? Om de vakantie te vieren ofzo .. (': x


    Some people make the world special just by being in it

    Aaaah, als je de kans krijgt, wil je dan een handtekening voor me vragen van Ashley? Serieus, ich bin totall verrückt bei ihr!


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Aaaah, als je de kans krijgt, wil je dan een handtekening voor me vragen van Ashley? Serieus, ich bin totall verrückt bei ihr!

    Maar waar woon jij in Nederland? Want er zijn nog tickets denk ik .. (': Normaal toch. Gewoon via internet.

    & Anders wil ik -als ik inderdaad de kans krijg- voor jou een handtekening vragen :'D x


    Some people make the world special just by being in it

    -Jalous-


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    3 films achter elkaar. Daaaamn. Wel vet op zich!


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Alysse schreef:
    (...)
    Maar waar woon jij in Nederland? Want er zijn nog tickets denk ik .. (': Normaal toch. Gewoon via internet.

    & Anders wil ik -als ik inderdaad de kans krijg- voor jou een handtekening vragen :'D x
    Ja, ik woon in Nederland, maar ik moet die dag nog naar school... :(


    Life is hard and then we die