• Herbeleef eerst 'Twilight' en 'Twilight: New Moon' om helemaal in de sfeer te komen en ontdek vervolgens 'Twilight: Eclipse'! De Twilight Night start op dinsdag 29 juni om 19:30 in alle Kinepolis bioscopen. In Metropolis Antwerpen gaan de zalen al open om 18u. Bovendien mag Metropolis Antwerpen acteurs Ashley Greene en Xavier Samuel ofte Alice Cullen en vampierenleider Riley ontvangen! Tickets zijn nu te koop aan 20 euro voor Metropolis en 18 euro voor de overige Kinepolis bioscopen. Het ticket vermeldt enkel de premièrevoorstelling om 00u01 maar geeft je uiteraard ook toegang tot de eerste filmvoorstellingen op 29 juni.


    Yeuy, daar ga ik heen met Britt (Greed) en nog iemand. We gaan Ashley Greene [Alice] en Xavier Samuel [Riley] zien. (nerd) Gha, ik heb er al vet veel zin in. Hoe kan je vakantie beter starten? Ghéhe.

    Wil jijzelf ook tickets? Hier. (krul)

    Edit: Ik wil al weer terug. -a- En ik heb een mooie foto getrokken, vind ik. Ze keken net beide, want ze waren na 10 seconde al weer voorbij. Klik

    [ bericht aangepast op 30 juni 2010 - 11:32 ]


    Some people make the world special just by being in it

    laRogue666 schreef:
    ik ben geweest, en ashley zei "hi, how are you?" en ze is zot mooi nog mooier int echt echt waar, en xavier is massa's vriendelijk heeft me ons gepraat over jackson!



    yes he did!!! ^^


    wow,, ik ben me u aan het sms'en... hoe was italië ghi


    >*< \\***Firefly***// >*<

    heelaas had ik geen kaartjes(huil)(


    love will find a way, even when it seems impossible

    www.movies-opening.com
    www.movies-opening.com
    www.movies-opening.com


    ben nu eclipse gratis aan het kijken en oh wat speelt Bree haar rol goed. En dat verhaal van die derde vrouw is echt mooi.


    It's time to be happy again.

    PUKKELxDING schreef:
    Damn, ik wil ook Ashley zien. Stiekem heb ik zo hard een crush op haar. En ik ben niet eens bi XD
    (zip)
    íederéén heeft n crush op haar! oke we laten de homo's ff terzijde, maar toch! gha ik ben wel bi mr ik ben meer team old men (A):Y) (alle sexierds boven de 25, vampiers meegerekend) en team Emmett!! (H)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.