• Herbeleef eerst 'Twilight' en 'Twilight: New Moon' om helemaal in de sfeer te komen en ontdek vervolgens 'Twilight: Eclipse'! De Twilight Night start op dinsdag 29 juni om 19:30 in alle Kinepolis bioscopen. In Metropolis Antwerpen gaan de zalen al open om 18u. Bovendien mag Metropolis Antwerpen acteurs Ashley Greene en Xavier Samuel ofte Alice Cullen en vampierenleider Riley ontvangen! Tickets zijn nu te koop aan 20 euro voor Metropolis en 18 euro voor de overige Kinepolis bioscopen. Het ticket vermeldt enkel de premièrevoorstelling om 00u01 maar geeft je uiteraard ook toegang tot de eerste filmvoorstellingen op 29 juni.


    Yeuy, daar ga ik heen met Britt (Greed) en nog iemand. We gaan Ashley Greene [Alice] en Xavier Samuel [Riley] zien. (nerd) Gha, ik heb er al vet veel zin in. Hoe kan je vakantie beter starten? Ghéhe.

    Wil jijzelf ook tickets? Hier. (krul)

    Edit: Ik wil al weer terug. -a- En ik heb een mooie foto getrokken, vind ik. Ze keken net beide, want ze waren na 10 seconde al weer voorbij. Klik

    [ bericht aangepast op 30 juni 2010 - 11:32 ]


    Some people make the world special just by being in it

    Trut, dat gaat geweldig worden. ;D
    Ik wil een handtekening van Xavier! Dies cute ;o
    Maar stiekem ook wel van Ashley :3


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik ga ook joengeee ! Nee wacht, ikwil, maar ik mag niet )': mijn mama wil niet LIKE ,____,

    Vroeger was ik wel fan.
    Toen het nog niet zo was dat als je al 'Twi...'
    zei, dat alle vrouwelijke wezens rondom je begonnen te gillen.
    Dus hoef ik er ook niet heen. ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ik wou daar ook heen gaan enzo. maar dan hebben we gewoon school . stomme school ):


    It ain't broke, so don't fix it.

    Foto Ashley Green & Xavier Samuel


    Some people make the world special just by being in it

    Xavier, Ashley, omg <3
    Maar het schijnt dat Ashley heel erg arrogant was?

    Conspiracy schreef:
    Xavier, Ashley, omg <3
    Maar het schijnt dat Ashley heel erg arrogant was?

    Wtf, helemaal niet? O.o
    Ik vond ze net heel lief doen.


    Some people make the world special just by being in it

    ik ben geweest, en ashley zei "hi, how are you?" en ze is zot mooi nog mooier int echt echt waar, en xavier is massa's vriendelijk heeft me ons gepraat over jackson!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    ElNino schreef:
    (...)
    Wtf, helemaal niet? O.o
    Ik vond ze net heel lief doen.


    ja bij mij was ze ook lief maar xavier vond ik wel vriendelijker, maar beiden zijn ze super lief!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    ElNino schreef:
    (...)
    Wtf, helemaal niet? O.o
    Ik vond ze net heel lief doen.

    Ja, dat werd gezegd dat ze echt altijd n arrogante kop trok en je straal voorbij liep en zo...

    Desperation schreef:
    (...)
    Ja, dat werd gezegd dat ze echt altijd n arrogante kop trok en je straal voorbij liep en zo...

    Inderdaad, ze liep straal voorbij, omdat ze gewoon door werd geduuwd. Maar toen ging ze op het podium iedereen aanspreken. De rode loper was te lang om overal te stoppen, geloof me xx


    Some people make the world special just by being in it

    Ik heb met Riley gesproken, heb met hem gelachen en geluisterd naar het geluid van zijn steM; mijn vriendin lotte heeft hem aangeraakt en een fto met hem genomen. Handtekening eerst van Ashley en dan xavier. hij is zo lief! Hij was onder de indruk dat wij de enige waren die zijn naam juist uitsprak.. Moehahahahah... het eerste waar ik echt trots op mag zijn.. IK heb gesproken met Xavier!


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Ik stond aan den overkant :D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    gniffel.


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Ben ik de enige van Q die niet geweest is, hoewel ik wel naar de films ga kijken =D


    Keep calm and love Zayn Malik =)