• De stelling van vandaag luidt:
    Donatie van geld aan goede doelen zou verplicht moeten zijn.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I clicked my heels and wished for you.

    Nee niet verplicht.
    Belasting gaat er ook al heen.


    Het komt wel goed schatje <3

    Oneens, gedeeltelijk betalen we er automatisch al voor als we belasting betalen. Ik vind het onzin, er zijn ook mensen die dat geld niet ook nog eens kunnen missen.

    -vraagt zich af hoe jij in dit fora kan posten-

    [ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 0:18 ]


    Scream for mercy!

    Beelzebub schreef:
    Oneens, gedeeltelijk betalen we er automatisch al voor als we belasting betalen. Ik vind het onzin, er zijn ook mensen die dat geld niet ook nog eens kunnen missen.


    Ik ben het hiermee eens.
    Oké, vijf euro is al genoeg om aan een goed doel te geven, maar tegenwoordig is 5 euro al heel veel waard en héél nuttig vooral voor mensen die het financieel wat moeilijker hebben.


    MUSIC && FASHION

    Oneens.
    En wat met de mensen die het nieteens kunnen betalen, ookal zouden ze dat willen?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oneens. Niet alle mensen hebben even veel geld. En daarbij is het je eigen beslissing ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Oneens, wij komen al maar net rond de hele maand, laat staan als we ook nog eens verplicht zouden moeten doneren.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Als mensen het kunnen betalen eens,anders oneens.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nee, niet mee eens. Af en toe hebben we niet eens geld om zelf rond te komen, laat staan om ook nog andere mensen helpen rond te komen.


    Life is hard and then we die

    Oneens, niet al het geld komt goed aan bij een goed doel. Daarbij komt nog kijken dat je niemand kunt verplichten om geld aan een goed doel te geven, het is en blijft een vrij land:)


    La credenza è una medicina contro il timore

    Beelzebub schreef:
    Oneens, gedeeltelijk betalen we er automatisch al voor als we belasting betalen. Ik vind het onzin, er zijn ook mensen die dat geld niet ook nog eens kunnen missen.

    -vraagt zich af hoe jij in dit fora kan posten-


    (Zij heeft de stelling ingevoerd toen ze nog mod was, dus dan wordt de stelling automatisch ook door haar geplaatst.)

    Ik ben het er niet mee eens, iedereen moet dat zelf kunnen beslissen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Beelzebub schreef:
    Oneens, gedeeltelijk betalen we er automatisch al voor als we belasting betalen. Ik vind het onzin, er zijn ook mensen die dat geld niet ook nog eens kunnen missen.

    -vraagt zich af hoe jij in dit fora kan posten-


    you were born original don't die as a copy

    Oneeens.


    "POTATOOOOOE!"

    nee,, ge moet zelf wete aan wa ge u geld wilt geve.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nee, je moet zelf kunnen kiezen.


    I'm not your princess

    Nee, je moet het zelf kunnen kiezen. Je weet ook niet of het geld dat je stort op die goede doelen wel echt komen waar het wezen moet.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.