• De stelling van vandaag luidt:
    Donatie van geld aan goede doelen zou verplicht moeten zijn.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I clicked my heels and wished for you.

    Oneens, het is een eigen beslissing.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nee, je moet het zelf kiezen, en ik geef niks omdat ik weet dat het geld toch niet naar het goede doel gaat maar naar hun zelf..


    Stop wishing, Start doing..

    Oneens, het doneren van geld is een eigen keuze. Niet iedereen heeft het geld ervoor of wil zijn geld eraan uitgeven. Ik zelf wil dat wel maar ik respecteer de keuze om geen geld te doneren.


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Oneens, het is toch een donatie? Niet iedereen is het eens met bepaalde doelen. Ik vind het overigens wel gewoon beleefd om een kleinigheidje te geven, al is het maar 1 keer per jaar. (:

    Lucylot schreef:
    Nee, je moet zelf kunnen kiezen.

    Nee , want mensen hebben niet zoveel geld dat ze elke maand zo'n bedrag kunnen doneren. Alles hier is veel duurder dan in een 3e wereld land. Het is heel idealistisch. Als het kon zou het geweldig zijn maar dat kan je nooit waarmaken denk ik.


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'

    je hebt het soms zelf ook hard nodig. En je kunt er evengoed je arme buren mee helpen ofzo. Buiten de regering om.

    En als we dit hard zouden doordrammen komen we dicht bij het communisme.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Reusje schreef:
    Nee niet verplicht.
    Belasting gaat er ook al heen.

    oneens, want sommige goeie doelen zijn echt zo doelloos xd
    oké nee, maar ik vind het niet nodig. ik vind dat je alleen maar geld moet geven als je het zelf noodzakelijk vind.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    oneens want je moet dat zelf kunnen kiezen, als je aso wil zijn mag dat :P en natuurlijk zijn er te veel goede doelen moet je het geld daar dan onder verdelen? iedereen heeft ook keuze welk doel hij wil steunen :D

    nee,, als je het zelf niet zo ruim hebt, en je moet aan andere doelen geld gaan uitgeven terwijl je zelf bijna niets hebt. dat is zielig

    Eh nee. Aangezien de helft van het geld in de zakken van de eigenaars belandt en er mensen zijn die zélf niet eens uit de problemen komen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Oneens!
    Er zijn mensen die er gewoon geen geld voor hebben!
    Hoe zouden die het moeten doen
    Ze meoten al eten en de belasting betalen!


    Ivar Oosterloo.

    Oneens, zwaar absoluut oneens.

    Uh, nee.


    I live for the applause, you will die for it.