• Helleu! =D

    Part 39 al :'O Hierna is het FEESTJE (yeah)

    x Have Fun, mormeltjes!


    Tanya is de beste.

    (...)Poeperd toch! ik ga zovèèl mogelijk komen hoor, maar ik ga straks gewoon een zwaar schooljaar hebben! Ik ga gewoon minder komen maar zal mijn best doen^^

    Dan is het goed :')
    Ik ga hier ook minder zijn dan, maar ik ga ook mijn best blijven doen. Ik heb ook werk voor school enzo en mijn vaste dansuren in de week enzo. Maar ik vind gewoon dat IEDEREEN moet blijven, anders is de sfeer hier gewoon vele anders. En dat wil ik niet :')


    Tanya is de beste.

    (...)
    Dan is het goed :')
    Ik ga hier ook minder zijn dan, maar ik ga ook mijn best blijven doen. Ik heb ook werk voor school enzo en mijn vaste dansuren in de week enzo. Maar ik vind gewoon dat IEDEREEN moet blijven, anders is de sfeer hier gewoon vele anders. En dat wil ik niet :')
    Phuh je kan mij gewoon niet missen x'D geef maar toe^^

    Whaha :'D Oké ik geef toe, ik kan je niet missen. *kuchkuchhh*


    Tanya is de beste.

    En nu hopen dat ik morgen niet onder een bus terecht kom of ik ben er nooit meer[/overgemeenheid]

    Ik ga even iets uittesten met mijn CD Station, ik ben zo terug, BLIJF TOT ALS IK TERUG BEN :'D Okay?? <33 Over 5 min terug! Ga een sigaret roken of weetik veel wat, maar wees er nog als ik terug ben :P


    Tanya is de beste.

    En nu hopen dat ik morgen niet onder een bus terecht kom of ik ben er nooit meer[/overgemeenheid]

    Hoho, sebiet kom ik je er onder duwen :')


    Tanya is de beste.

    Ik ga even iets uittesten met mijn CD Station, ik ben zo terug, BLIJF TOT ALS IK TERUG BEN :'D Okay?? <33 Over 5 min terug! Ga een sigaret roken of weetik veel wat, maar wees er nog als ik terug ben :P
    ik ga dan even een gaan roken x'D tot zooo

    (...)
    Hoho, sebiet kom ik je er onder duwen :')
    Bescheten kind =O

    (...)Bescheten kind =O

    Wat ben je toch poeperig! :')


    Tanya is de beste.

    FRED & SJOOOOOOOOOOOOOOORS

    Ik heb geweldig nieuws!!!!!!!!!


    Tanya is de beste.

    (yeah)


    Tanya is de beste.

    ik ben terug^^ en zeg maar^^

    Vertel xD

    Waar is Sjors trouwens? =O

    ow daar x'D