• Helleu! =D

    Part 39 al :'O Hierna is het FEESTJE (yeah)

    x Have Fun, mormeltjes!


    Tanya is de beste.

    IK HEB MIJN CD TERUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUG ='D DOOR MIJN GEWELDIGE PAPERCLIP <333


    Tanya is de beste.

    Hier xD

    IK HEB MIJN CD TERUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUG ='D DOOR MIJN GEWELDIGE PAPERCLIP <333
    Huuuh?? paperclip? xD

    IK HEB MIJN CD TERUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUG ='D DOOR MIJN GEWELDIGE PAPERCLIP <333
    Juuuj!! x'D

    Jaaa, mijn broer had mij een tip gegeven om hem terug te krijgen :'D Je pakt een paperclip (je pc moet wel afstaan) en dan onder je CD ding is een miniem gaatje, je plooit je paperclip open en steekt da daarin, en het gaat open :'D MAGIIIIC


    Tanya is de beste.

    Jaaa, mijn broer had mij een tip gegeven om hem terug te krijgen :'D Je pakt een paperclip (je pc moet wel afstaan) en dan onder je CD ding is een miniem gaatje, je plooit je paperclip open en steekt da daarin, en het gaat open :'D MAGIIIIC
    Hahahahaaaa

    ik zat daarnet te denken (eng hè ) terwijl ik buiten in de kou stond ^^ Stel je eens voor dat ik morgen echt dood ga door een ongeluk ofzo, Dan zal ik niet meer op het topic kunnen enzo (logisch) Dan gaan jullie denken dat ik jullie vergeten ben ofzo ='O

    Hij is gewoon geniaaal, die broer van mij x] -soms toch-


    Tanya is de beste.

    ik zat daarnet te denken (eng hè ) terwijl ik buiten in de kou stond ^^ Stel je eens voor dat ik morgen echt dood ga door een ongeluk ofzo, Dan zal ik niet meer op het topic kunnen enzo (logisch) Dan gaan jullie denken dat ik jullie vergeten ben ofzo ='O
    Keiii eng, nie aan denke!! je gaat nie dood!

    ik zat daarnet te denken (eng hè ) terwijl ik buiten in de kou stond ^^ Stel je eens voor dat ik morgen echt dood ga door een ongeluk ofzo, Dan zal ik niet meer op het topic kunnen enzo (logisch) Dan gaan jullie denken dat ik jullie vergeten ben ofzo ='O

    Oh :'O OMG OMG :O Zo mag je toch helemaal niet denken! Maar als je je langer dan een week niet vertoond bel ik je gsm op en doe ik alles :') dan kom ik er wel achter :'D I've got youre number, you know ><


    Tanya is de beste.

    ale nu tog nog nie

    whaha Sjors ik zag net je plaatje links op het scherm bij zo'n quizuitkomt =')

    (...) Keiii eng, nie aan denke!! je gaat nie dood!
    Je weet maar nooit hè x'D

    whaha Sjors ik zag net je plaatje links op het scherm bij zo'n quizuitkomt =')
    xD pikster is ze ja :P

    Ik stop met eng te denken nu^^