• Ik hoor van meerdere mensen dat Lady GaGa doodgaat. Ze heeft een of andere ziekte waardoor je organen ermee stoppen ofzo. Weet iemand hier meer van???

    Modedit: Dudes and dudettes. Ze heeft niet dezelfde huidziekte als Michael Jackson (!), maar ze is wel positief getest op Lupus -iets wat MJ ook had-. Ze heeft er nog geen last van en zoals al onder in de comments word gezegd zit het in de familie en komt het tevoorschijn als je bijvoorbeeld slechte stressvolle omstandigheden leeft. Het heeft te maken met je immuunsysteem en je organen die uiteinelijk, als je heel ziek word, uitgeschakeld kunnen worden.

    -Kirsten

    [ bericht aangepast door een moderator op 12 juni 2010 - 9:30 ]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik zou het niet weten o.o


    No growth of the heart is ever a waste

    Lijkt me sterk, maar als het wel zo zou zijn zou ik het wel zonde vinden.

    Ben geen fan van d'r, ook omdat ze o.a meer dan eens de stijlen van modellen kopieert, maar vind d'r wel hele toffe clips e.d. hebben.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Nee, het lijkt me eerlijk gezegd ook wel een sterk gerucht. :'D

    Er is een tijdje geleden ook een gerucht geweest dat ze was omgekomen bij een verkeersongeval. :')

    Nee er stond ergens dat die ziekte, Lupus in haar familie zit dacht ik..
    Dus ik denk da ze da zelf nog niet heeft..


    Stop wishing, Start doing..

    ahaha, ik hoop het niet;p


    we were always meant to say goodbye.

    Ze is getest op de ziekte van Lupus, en daar zijn de uitslagen positief van geworden. Er zijn alleen nog geen verschijnselen van die ziekte bij Gaga, en nee je gaat er niet aan dood.
    Deze ziekte ontregeld je immuun-systeem, waardoor je sneller vatbaar bent voor virussen en bacteriën. Daarom is het ook belangrijk voor 'r dat ze niet te veel stress krijgt etc., want dat kan de ziekte meer aansporen om op te komen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ze gaat niet dood, ze heeft alleen een huidziekte


    "Let them eat cake!"

    Welke huidziekte dan??

    Nee, volgens mij gaat ze niet dood, maar heeft ze de zelfde huid-ziekte als Micheal Jackson had.
    Zoals Mythical al zei.


    You are beautiful, you are love.

    Zal wel weer eens een roddel zijn ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    lol


    ars moriendi

    Neejoh, waar heb je dat nou weer vandaan.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    YES.
    eindelijk van dat gezeur over gaga af.
    nee sorry wou ik zeggen.
    boeit me eigenlijk niet echt? ;o


    Smiling but close to tears.

    Caithlyn schreef:
    Neejoh, waar heb je dat nou weer vandaan.(krul)


    Hope goes lost but never dies.

    nee ze gaat niet dood maar er was wel een gerucht dat ze lupus heeft en dat ze vaak is flauwgevallen. maar je moet je echt geen zorgen te nemen hoor zo erg is het niet meer.


    You are the dream. I am the dreamer.