• Ik hoor van meerdere mensen dat Lady GaGa doodgaat. Ze heeft een of andere ziekte waardoor je organen ermee stoppen ofzo. Weet iemand hier meer van???

    Modedit: Dudes and dudettes. Ze heeft niet dezelfde huidziekte als Michael Jackson (!), maar ze is wel positief getest op Lupus -iets wat MJ ook had-. Ze heeft er nog geen last van en zoals al onder in de comments word gezegd zit het in de familie en komt het tevoorschijn als je bijvoorbeeld slechte stressvolle omstandigheden leeft. Het heeft te maken met je immuunsysteem en je organen die uiteinelijk, als je heel ziek word, uitgeschakeld kunnen worden.

    -Kirsten

    [ bericht aangepast door een moderator op 12 juni 2010 - 9:30 ]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Lush schreef:
    Ik hoop dat ze sterft.
    Dat zou hetzelfde zijn als dat ik nu zeg: Ik hoop dat jij sterft. Niet lullig bedoeld, maar get my point?


    Wie du mir, so ich dir.

    ik heb er wel van gelezen dat zij dat had ofzoiets, maar ik zou het zo niet wten


    A woman's best make up is her smile

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Dat zou hetzelfde zijn als dat ik nu zeg: Ik hoop dat jij sterft. Niet lullig bedoeld, maar get my point?

    Ik vind gewoon dat ze alles doet om wat aandacht te krijgen, en aan zo'n mensen heb ik een hekel. (:

    Ik weet wel dat het onrespectvol or something was, maar dat dacht ik gewoon toen ik dit topic leesde. =']

    [ bericht aangepast op 14 juni 2010 - 15:06 ]

    Gelous schreef:
    Ja tuurlijk gaat ze dood
    Iedereen gaat toch dood


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    iedereen gaat ooit dood, maar of dat nu anders maakt dat lady gaga die ziekte heeft of een gewoon mens vind ik niet.


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Oei :S


    Your Butt is Mine!

    Ik hoop niet dat ze doodgaat. :Y)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    zal wel een roddel zijn.


    Love is the movement <3

    Ze zeiden op tmf.nl dat ze dezelfde ziekte had als Micheal Jackson.

    http://www.tmf.nl/artiesten/nieuws/101854/lady_gaga_heeft_lupus_ziekte.html


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    Gelous schreef:
    ja tuurlijk gaat ze dood
    iedereen gaat toch dood

    Ze zeiden op tmf dat ze meer fans had dan obama:O


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    LALALALALA schreef:
    Ik hoor van meerdere mensen dat Lady GaGa doodgaat. Ze heeft een of andere ziekte waardoor je organen ermee stoppen ofzo. Weet iemand hier meer van???

    Modedit: Dudes and dudettes. Ze heeft niet dezelfde huidziekte als Michael Jackson (!), maar ze is wel positief getest op Lupus -iets wat MJ ook had-. Ze heeft er nog geen last van en zoals al onder in de comments word gezegd zit het in de familie en komt het tevoorschijn als je bijvoorbeeld slechte stressvolle omstandigheden leeft. Het heeft te maken met je immuunsysteem en je organen die uiteinelijk, als je heel ziek word, uitgeschakeld kunnen worden.

    -Kirsten

    Ze heeft de ziekte van Lyme ik weet niet precies wat het is hoop dat het niks is...

    HAhah was Lupos sorry

    [ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 20:38 ]

    hellgirl1417 schreef:
    (...)

    Man wat maakt het uit? Zolang ze leeft is er niks ergs aan de hand en tegenwoordig zijn die dokters etc zo goed.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Jep heb ik gehoort..
    Aaan de ene kant geloof ik het maar andere niet.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse