• Ik hoor van meerdere mensen dat Lady GaGa doodgaat. Ze heeft een of andere ziekte waardoor je organen ermee stoppen ofzo. Weet iemand hier meer van???

    Modedit: Dudes and dudettes. Ze heeft niet dezelfde huidziekte als Michael Jackson (!), maar ze is wel positief getest op Lupus -iets wat MJ ook had-. Ze heeft er nog geen last van en zoals al onder in de comments word gezegd zit het in de familie en komt het tevoorschijn als je bijvoorbeeld slechte stressvolle omstandigheden leeft. Het heeft te maken met je immuunsysteem en je organen die uiteinelijk, als je heel ziek word, uitgeschakeld kunnen worden.

    -Kirsten

    [ bericht aangepast door een moderator op 12 juni 2010 - 9:30 ]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    De enige ziekte die zij misschien heeft is nymfomanie :X
    Oké, die was flauw. Maar ik denk dat het wel meevalt hoor, het zal wel weer een publiciteitsstunt zijn van één of ander op roem belust persoon =)


    I clicked my heels and wished for you.

    Mythical schreef:
    Ze gaat niet dood, ze heeft alleen een huidziekte


    Het is geen huidziekte. Michael Jackson had het ook maar bij hem uitte het zich bij zijn huid.


    Your make-up is terrible

    haha ik moest toch wel ff lachen :X

    maar natyuurlijk gaat ze niet dood ^^
    nja ooit wle later natuurlijk xD

    maar ze heeft lupus maar meer niet ^^


    I solemny swear i am up to no good

    Ze heeft Lupus..


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik ken trouwens iemand die lupus heeft, en dat is lang niet zo erg als men zegt hoor. ^^ Je hebt enkel regelmatig last van je gewrichten.


    I'm fat, but you're ugly And I can diet

    Rifles schreef:
    Ze is getest op de ziekte van Lupus, en daar zijn de uitslagen positief van geworden. Er zijn alleen nog geen verschijnselen van die ziekte bij Gaga, en nee je gaat er niet aan dood.
    Deze ziekte ontregeld je immuun-systeem, waardoor je sneller vatbaar bent voor virussen en bacteriën. Daarom is het ook belangrijk voor 'r dat ze niet te veel stress krijgt etc., want dat kan de ziekte meer aansporen om op te komen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Geen idee, zou wel vet zijn, ghehe.


    Scream for mercy!

    Volgens mijn vader is Lupus een ziekte waardoor je je eigen cellen als lichaamsvreemd gaat zien en je dus in feite je eigen lichaam kapot maakt.. zal vast wel dodelijk zijn.


    It's time to be happy again.

    Krylya schreef:
    Ze heeft Lupus..


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Facking Awesomee!

    Partyy(lol)

    Ze heeft lupus had ik gelezen

    lupus is een auto-immuunziekte dit is dat als je lichaam antistoffen aan maakt en je hebt auto-immuunziekte wordt je ziek van je eigen antistoffen je kan er psoriasis van krijgen een huidziekte, reumatoide artritis dat heeft met je gewrichten te maken het woord zegt het al reuma, multi sclerose ms een spierziekte dus, de ziekte van crohn dat heeft weer met het maag darmkanaal te maken, hyper- en hypothureoidie dit heeft met een ziekte van de schildklier te maken, glomerulonefritis is een onsteking aan het nierschors waardoor je dus geen urine meer kunt produceren en de afvalstoffen weer in je lichaam komen en pernicieuze anemie dit is een vorm van bloed armoede beplaade cellen worden in de maagwand beschadigd waardoor er geen vitamine B12 meer wordt aangemaakt << dit staat allemaal in mijn boek medische kennis xD ik dacht ik deel het even

    Maar lady gaga is de laatste tijd erg ongezond bezig ze moest laatst al een keer het podium af om zuurstof achter te halen daarna ging ze weer vrolijk verder en ze is al flauwgevallen op het podium haar fans en zo maken zich dik zorgen en dan nog aat ze door hoe dom kun je zijn ^o)

    [ bericht aangepast op 10 juni 2010 - 18:54 ]

    Wow, altijd al die geruchten enzo die de ronte ingaan. :']
    Ik heb eerlijk gezegd geen idee, sorry. XD


    And he's the only person who ever left me breathless.

    Geen idee heb er eigenlijk nog niks over gehoort!

    Volgends mij een groot fabeltje.Ze heeft wel gezecht dat ze een of andere ziekte had ofzo.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Assassin schreef:
    (...)

    Het is geen huidziekte. Michael Jackson had het ook maar bij hem uitte het zich bij zijn huid.

    MJ bleekte zijn huid (zip)


    ars moriendi