• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 13:52 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    ah, hier is deel 3.
    Waar waren we okal weer gebleven?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik ben er ook weer tien minuutjes! x]

    Omdat Geertje uit dezelfde stad als mij komt (nerd)
    Nee, lol. Venlo is te goed voor hem n_n - al stemde ruim 30% van Venlo op PVV ;x


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Nooooou sam dat vind ik echt niet aardig van je. Mn laptop loopt even vast en je pikt zomaar mijn ehhh, topic ofzoo. Ik ga zo weer, op quizlet via mn mobiel suckt.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    De manier van zijn mening uiten kan ook op een normale manier, vind ik. Net als Fitna (oké, dat is ondertussen al even geleden, maar toch) & andere standpunten van hem. Ik ben geen voorstander, maar ik ben ook niet tegen hem. Ik moet zelfs toegeven dat ik hem in sommige dingen gelijk geef.
    Burka's vind ik echt gewoon vreselijk. Het is onbeleefd, plus, je weet niet eens wie eronder zit. Hoofddoeken, daar ben ik niet tegen. Maar de argumenten waarom Moslims hoofddoeken dragen, hmm. Er wordt door mensen gezegd dat het moet van het geloof, maar dat is niet waar. Een van m'n beste vriendinnen is Marokkaans & draagt geen hoofddoek, want het is niet verplicht. Als het wél degelijk verplicht was, liep iedereen Moslima met een hoofddoek. En dat zie ik nu nog niet gebeuren.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Jeej, deel 4.
    Nou die studenten enz stemmen op pvv omdat de pvv de studiefinanciering niet afschaft. Ehm, maar ik vind níét alle standpunten van de pvv slecht. Sommigen zijn nog best redelijk.


    SLOAN.

    Ik ben het ook eens met de meeste standpunten van Wilders.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Shit ik bedoelde deel 3. xD


    SLOAN.

    //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 20:34 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    (...)
    Sorry :[ -doet nog meer emo-
    Ik heb je naam roze gemaakt voor extra publiciteit -gayhand-

    Yay nu ben je weer lief haha.;3
    :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Goedemorgen! Mensen van mijn geliefde topic. x]

    Pfff Nederland is nu eenmaal een culturele samneleving dus waarom zij je buitenlanders als minderen gaan behandelen? Straks krijg je nog een of andere burgeroorlog! En dan gaat de rest vand e wereld zich dan weer bemoeien..!


    I'm not like other girls, that's where you made your first mistake

    Als we zo door gaan komt er een burgeroorlog ja, juist doordat de criminaliteit toeneemt. En Nederland is inderdaad een múlti-culturele, maar dat betekend nog niet dat de buitenlanders daar gebruik van moeten maken, ze behoren zich gewoon aan de regels van Nederland te houden.

    Eigenlijk moeten we gewoon een zwarte president hebben, net als in Amerika :3


    SLOAN.

    Haha daar is Wilder echt niet op tegen hoor, hij wil énkel en alléén de criminele buitenlanders eruit.

    Overigens hier nog wat andere standpunten, houden we dit topic een beetje levend. (krul)

    De PVV staat voor;

    *De PVV kiest voor menswaardige zorg en voor ouderen in verpleeghuizen die meer rechten hebben dan gevangenen
    *De PVV kiest voor dierenwelzijn en dierenbeulen moeten keihard worden aangepakt en een levenslang verbod op het houden van dieren krijgen
    *De PVV wil geen KM-heffing, dat lost de files met geen millimeter op.
    *de PVV wil mensen de mogelijkheid geven om hun eigen huurwoning te kunnen kopen
    * leraar moet weer meester zijn en reken- en taalvaardigheid moeten de basis worden van het primaire onderwij
    *De altijd-maar-leuk-cultuur in het onderwijs moet vervangen worden door het klaarstomen van onze jeugd voor een serieuze rol in de samenleving later
    *De PVV kiest voor zero tolerance. Elk afdingen van het gezag van de politie moet worden tegengegaan. De politie moet heer en meester zijn op straat