• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 13:52 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Exercitus schreef:
    (...)
    Burgeroorlog? Als die vent aan de macht komt zou het me niks verbazen als er weer een wereldoorlog komt. Hij doet me denken aan Hitler,die is ook zo begonnen. In krisis tijd, tegen een bepaalde groep,nee het zou me niks verbazen.

    Niks meer aan toe te voegen ik ben het totaal met je eens. :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Niks meer aan toe te voegen ik ben het totaal met je eens. :9~

    Kijk eindelijk iemand dien zijn/haar verstand wel nog heeft.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Burgeroorlog? Als die vent aan de macht komt zou het me niks verbazen als er weer een wereldoorlog komt. Hij doet me denken aan Hitler,die is ook zo begonnen. In krisis tijd, tegen een bepaalde groep,nee het zou me niks verbazen.

    Dat gaat niet gebeuren. Hij is ten eerste géén dictator, ten tweede laat ons rechtsysteem het niet toe, ten derde wil hij alleen de criminele buitenlanders uit het land. Ik zie niet in waarom er dan een wereldoorlog zou komen?

    Exercitus schreef:
    (...)
    Kijk eindelijk iemand dien zijn/haar verstand wel nog heeft.

    Altijd al gehad :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Juneau schreef:
    (...)
    Dat gaat niet gebeuren. Hij is ten eerste géén dictator, ten tweede laat ons rechtsysteem het niet toe, ten derde wil hij alleen de criminele buitenlanders uit het land. Ik zie niet in waarom er dan een wereldoorlog zou komen?

    Je weet niet of dat gaat gebeuren of niet (krul)
    En als hij alle buitenlandse criminelen het land uit gooit gaan die landen mss ook klagen over waarom enzo en dan gaat Wilders wss weer bot terug reageren en dan gaan die landen een oorlog verklaren aan Nederland en dan zijn we allemaal dood. Einde (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Juneau schreef:
    (...)
    Dat gaat niet gebeuren. Hij is ten eerste géén dictator, ten tweede laat ons rechtsysteem het niet toe, ten derde wil hij alleen de criminele buitenlanders uit het land. Ik zie niet in waarom er dan een wereldoorlog zou komen?

    Ik zeg alleen maar dat Hitler ook zo is begonnen,en door hem hadden we een wereldoorlog. Hij doet me gewoon aan hitler en dat naties denken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik moest even zoeken naar mijn reactie in eerste topic.

    Ivan schreef:
    (...)
    Wilders wordt met Hitler vergeleken vanwege een strakker beleid op buitenlanders. Klopt dat Hitler hierin wat strakker was dan Wilders nu, maar de situaties waarin deze twee mensen zich bevinden is hetzelfde en dat kan ook een verklaring zijn voor hun stijgende populariteit en vergelijking. Zo ging het met de economie van Duitsland slecht (dictaat van Versailles) en nu ook met die van Nederland (economische crisis).

    Ik denk dat daar die vergelijking vandaan komt, maar ik vind het inderdaad fout om te denken dat door toedoen van Wilders binnenkort een nieuw Auschwitz, Sobibor en Mauthausen in Nederland komt.


    Juneau zei:
    Dat klopt, maar ik denk juist dat Nederland dat nu nodig heeft. Stuctuur. Wilders weet zelf dóndersgoed dat hij met deze methode meer populariteit krijgt, iets waar ik het niet compleet eens mee ben. Maar het werkt.

    De vergelijking klopt gewoon simpelweg niet omdat hij het allemaal niet zo kwaad bedoeld. Hij is niet van het 'ras' en het 'zuivere ras'. Hij heeft het enkel over criminelen die misbruik maken van onze gastvrijheid.



    Tadááááááá. Uitleg x]

    [ bericht aangepast op 12 juni 2010 - 15:45 ]

    In mijn dorp is de PVV het minst gestegen! (yeah)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Juneau schreef:
    Ik moest even zoeken naar mijn reactie in eerste topic.

    (...)


    Tadááááááá. Uitleg x]

    Even voor de duidelijkheid. Ik zeg niet dat ze het zelfde zijn ik zeg alleen dat hij me aan Hitler doet denken. Ik bedoel neem nou die films, Wilders heeft Fitna, Hitler heeft De eeuwige jood. En zo zijn er mee dingen die me er aan hem doet denken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Maar het is geen vergelijking. De methodes zijn inderdaad hetzelfde, dat weet Wilders ook dónders goed, hiermee wint hij stemmen. Maar als je het principe bekijkt, is hij qua vergelijking met Hitler gewoon een held op sokken. (:

    Juneau schreef:
    Maar het is geen vergelijking. De methodes zijn inderdaad hetzelfde, dat weet Wilders ook dónders goed, hiermee wint hij stemmen. Maar als je het principe bekijkt, is hij qua vergelijking met Hitler gewoon een held op sokken. (:

    Hij wint stemme door zijn verkiesings plan? Dan is Nederland echt gek.
    In zijn plan stond dat Christen en Joodse scholen naast mekaar moesten bestaan, maar Moslimscholen daar integen moeten weg.
    Als je daar stemmen mee wint,dan gaat dit land echt achteruit.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Juneau schreef:
    Maar het is geen vergelijking. De methodes zijn inderdaad hetzelfde, dat weet Wilders ook dónders goed, hiermee wint hij stemmen. Maar als je het principe bekijkt, is hij qua vergelijking met Hitler gewoon een held op sokken. (:

    -Schud hoofd afkeurend- nee (nerd)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Exercitus schreef:
    (...)
    Hij wint stemme door zijn verkiesings plan? Dan is Nederland echt gek.
    In zijn plan stond dat Christen en Joodse scholen naast mekaar moesten bestaan, maar Moslimscholen daar integen moeten weg.
    Als je daar stemmen mee wint,dan gaat dit land echt achteruit.

    Dat van die scholen vind ik echt gierig want er zijn er maar 14 in totaal en er zijn hier honderden christelijke scholen.(cat) En Nederland gaat er inderdaad op achteruit maar dat wist we al. xd


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Dat van die scholen vind ik echt gierig want er zijn er maar 14 in totaal en er zijn hier honderden christelijke scholen.(cat) En Nederland gaat er inderdaad op achteruit maar dat wist we al. xd

    Bij hem gaat het om het feit dat het moslimscholen zijn,niet om het geld.
    Ja dat is waar.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Bij hem gaat het om het feit dat het moslimscholen zijn,niet om het geld.
    Ja dat is waar.

    Weet ik want volgens hem nemen zij Nederland 'over', en 'verneuken' het land. Alsof het al niet verneukt was door zijn haar voordat zij kwamen. (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3