• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 13:52 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee,hij lijkt et dat standpunt echt niet om hitler.
    Serieus,als die vent aan de macht komt ben ik hier weg,ik ga wel naar België ofzo.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Maar het wordt nu alleen maar erger, moeten al die vluchtelingen hier dan maar blijven omdat wij zo'n ontzettend rijk land zijn? Kom op, ze zijn hier alléén omdat ze in hun eigen land niet veilig meer zijn. Nederland heeft genoeg aan hun eigen staatsschuld. Laat ze verdorie blij zijn dat Nederland er militairen heen stuurt. Ik snap echt niet waarom buitenlanders daar ook maar een probleen van dúrven maken.

    Omdat het ook maar mensen zijn,normale mensen willen gewoon een goed leven hebben, en kennen medelijden met anderen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Nee,hij lijkt et dat standpunt echt niet om hitler.
    Serieus,als die vent aan de macht komt ben ik hier weg,ik ga wel naar België ofzo.
    Het is handig als je er even bij zet wáárom. Alleen omdat jij het niet met hem eens bent? Dus als jij je zin niet krijgt verlaat je Nederland maar?

    Oh en Nederland is inderdaad verkloot, maar dat is méde door de buitenlanders maar inderdaad ook méde door Nederlanders. Wij hebben ondertussen genoeg aan onszelf hier met de crisis, zodra het veilig is in de landen van vluchtelingen moeten ze maar terug gaan. Klaar.

    En ik heb echt niets tegen buitenlanders, maar ze zijn hier maar te gast, en sommigen maken me daar nét iets te veel gebruik van.

    Exercitus schreef:
    Omdat het ook maar mensen zijn,normale mensen willen gewoon een goed leven hebben, en kennen medelijden met anderen.
    Wil je nu beweren dat wij, Nederlanders dat niet hebben? Alstjeblieft zeg, in 2006 mocht íedere vluchteling die zich meldde in Nederland komen wonen, wij gaven ze géld wat wij allemaal betaalde, wij gaven ze huizen, gaven ze omscholing, gaven ze eigen kerken en gaven ze weetikveel wat allemaal niet. En dat moeten we nog meer medelijden hebben? Het houdt ook een keertje op, je moet ook grenzen leren kennen.

    Juneau schreef:
    (...)Het is handig als je er even bij zet wáárom. Alleen omdat jij het niet met hem eens bent? Dus als jij je zin niet krijgt verlaat je Nederland maar?

    Oh en Nederland is inderdaad verkloot, maar dat is méde door de buitenlanders maar inderdaad ook méde door Nederlanders. Wij hebben ondertussen genoeg aan onszelf hier met de crisis, zodra het veilig is in de landen van vluchtelingen moeten ze maar terug gaan. Klaar.

    En ik heb echt niets tegen buitenlanders, maar ze zijn hier maar te gast, en sommigen maken me daar nét iets te veel gebruik van.

    Ik ga ook weg hoor als die man aan de macht komt want ik weet gewoon zéker weten dat hij dan eerst begint met de criminelen en dan alle normale buitenlanders weg wil hebben.
    Ja maar kijk, jullie hebben het ook over turken die zich hier misdragen maar die zijn hier geboren dus ik vind dat hun ook nederlanders zijn. En als je het op die manier bekijkt dan komt bijna alles door de nederlanders. (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik bedoel,als zo'n soort man,die discrimineert en me aan Hitler doet denken dan wil ik liever niet in zo'n land leven.
    Buitenlanders,om ze zo te noemen,zijn hier niet t gast als ze een nederlandse nationaliteit hebben.

    En geloof me veel Nederlanders zijn erger,ik kan het weten ik woon in een 'turke'buurt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Juneau schreef:
    (...)Wil je nu beweren dat wij, Nederlanders dat niet hebben? Alstjeblieft zeg, in 2006 mocht íedere vluchteling die zich meldde in Nederland komen wonen, wij gaven ze géld wat wij allemaal betaalde, wij gaven ze huizen, gaven ze omscholing, gaven ze eigen kerken en gaven ze weetikveel wat allemaal niet. En dat moeten we nog meer medelijden hebben? Het houdt ook een keertje op, je moet ook grenzen leren kennen.

    Ik bedoel ook dat wij medelijde hebben en daarom laten we ze hier toe.
    Hoezo zouden ze niet als alle andere Nederlandse behandelt worden? We doen dat toch ook voor anderen. Zij werken ook gewoon hoor.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Juneau schreef:
    Maar het wordt nu alleen maar erger, moeten al die vluchtelingen hier dan maar blijven omdat wij zo'n ontzettend rijk land zijn? Kom op, ze zijn hier alléén omdat ze in hun eigen land niet veilig meer zijn. Nederland heeft genoeg aan hun eigen staatsschuld. Laat ze verdorie blij zijn dat Nederland er militairen heen stuurt. Ik snap echt niet waarom buitenlanders daar ook maar een probleem van dúrven maken.

    Mee eens, absoluut.


    Vainglorious

    Exercitus schreef:
    (...)
    Ik bedoel ook dat wij medelijde hebben en daarom laten we ze hier toe.
    Hoezo zouden ze niet als alle andere Nederlandse behandelt worden? We doen dat toch ook voor anderen. Zij werken ook gewoon hoor.
    Fout, enkel de goede ja, maar daar heeft de PVV het ook niet over. De PVV heeft het over diegenen die niet willen werken, en die hier de boel op stelten komen zetten. Díe moeten terug naar hun eigen land. Dus als Wilders aan de macht komt heeft dat toch helemaal niets te maken met de mensen die gewoon braaf 'neppe Nederlander' spelen in Nederland?

    Juneau schreef:
    (...)Fout, enkel de goede ja, maar daar heeft de PVV het ook niet over. De PVV heeft het over diegenen die niet willen werken, en die hier de boel op stelten komen zetten. Díe moeten terug naar hun eigen land. Dus als Wilders aan de macht komt heeft dat toch helemaal niets te maken met de mensen die gewoon braaf 'neppe Nederlander' spelen in Nederland?

    Neppe Nederlander? Wil je zeggen dat allogtonen geen nederlanders zijn? Dan is ons hele koningkrijk niet nederlands.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Omdat, als je net als ik in een wijk woont met veel Marokkanen die de boel terroriseren en je schuur leeg halen. En totaal geen greintje respect voor je hebben. Tja, dan lijkt het me wel logisch toch? Ik zeg echt niet dat alle buitenlanders zo zijn, want ik heb absoluut niks tegen Turken maar sommige Marokkanen en dan vooral de jongeren hebben gewoon een slechte mentaliteit.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Neppe Nederlander? Wil je zeggen dat allogtonen geen nederlanders zijn? Dan is ons hele koningkrijk niet nederlands.


    Allochtonen is met ch ;]