• De stelling van vandaag luidt:
    Barbie's zouden minder perfect gemaakt moeten worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Nee, zo horen ze. Kinderen denken daar amper bij na.


    Your make-up is terrible

    Dat zou geen nut hebben, want de oude meer perfecte barbie's zouden nogsteeds bestaan.


    Procrastination is the art of keeping up with yesterday

    Ik snap het niet zo goed.. :x


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Oneens, het is leuk om Barbie's te slopen júist omdat ze er zo perfect uitzien. Als ze lelijke varianten uit gaan brengen is de lol er vanaf, dan voelt het niet goed meer.


    Scream for mercy!

    Neuh, daar ben ik het niet mee eens. Kinderen denken nog niet zo na over wat mooi is en wat niet.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Oneens, ik vond het als kind leuk om in te leven in die perfecte barbies, want dan voelde ik me ook "perfect" laatmaarzeggen.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Oneens, als dat vroeger bij mij gebeurt zou zijn, zou ik echt heel sad zijn want ik koos altijd de mooiste barbies uit met jurken en mooi haar. xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Oneens, als dat vroeger bij mij gebeurt zou zijn, zou ik echt heel sad zijn want ik koos altijd de mooiste barbies uit met jurken en mooi haar. xD


    Great minds think alike.

    oneens, kinderen denken daar nu niet aan als ze aan het spellen zijn met barbies. ze hebben plezier en dat is het enigen wat teld voor hun:)


    /

    Oneens, barbie is gewoon een verzinsel.
    En trouwens, als je barbie op 'orginele' hoogte zou hebben, is ze iets van twee meter en heeft ze een taille dat niemand haalt.


    And he's the only person who ever left me breathless.

    Oneens.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    eens ze hebben nooit een pukkeltje of zo...
    maar hun haar is gewoon van stro.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Zo perfect vind ik ze niet hoor


    I'm not like other girls, that's where you made your first mistake

    Barbie's zijn zowiezo al lelijk, wie valt er nou op plastic? >< accepteer net als ik maar gewoon zoals meisjes zijn :] mooi genoeg!


    They call me dr. phil

    Oneenss.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse