• De stelling van vandaag luidt:
    Barbie's zouden minder perfect gemaakt moeten worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    oneens, is juist jammer..xD


    Sleep And Remember, My Last Lullaby, So I'll Be With You, When You Dream

    Assassin schreef:
    Nee, zo horen ze. Kinderen denken daar amper bij na.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Beelzebub schreef:
    Oneens, het is leuk om Barbie's te slopen júist omdat ze er zo perfect uitzien. Als ze lelijke varianten uit gaan brengen is de lol er vanaf, dan voelt het niet goed meer.

    mee eens :P
    maar er zijn al barbies die bijvoorbeeld een maatje meer hebben of zwanger zijn (die had ik xD helaas was ik de baby die er in zat altijd kwijt :$)


    you were born original don't die as a copy

    Oneens.


    your eyes are like stars in the night.

    Als barbie een mens zou zijn, zou ze 2.15 zijn, een taille van 52 cm. en haar nek zou 30 cm lang zijn. Hilarisch toch? Ik denk niet dat kinderen er een vertekend beeld van krijgen, dus oneens.


    It's time to be happy again.

    barbie is barbie en die moeten gewoon zo blijfen


    If you believe in yourself anything is possible

    Melissa en ik zijn het eens, want zo krijgen meiden die minder mooi zijn een minderwaardigheidcomplex ( ik weet zelf de betekenis van dat woord niet eens.) xD dus.


    "POTATOOOOOE!"

    oneens. denk je als kind niet bij na.
    en als je een lelijke barbie hebt, is dat niet handig voor de fabriek want dan worden ze véél minder gekocht, mensen kopen júíst zo'n barbie omdat ie perfect is!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    nerveus schreef:
    Oneens, als dat vroeger bij mij gebeurt zou zijn, zou ik echt heel sad zijn want ik koos altijd de mooiste barbies uit met jurken en mooi haar. xD

    beetje ver gezocht (krul)
    maar nope hoeft niet


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hahahahahaha :'D
    Oneens.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    weet je mensen, BOEIEN!
    Dit vind ik een beetje een nutteloze stelling, weet je. Waat mensen zich allemaal wel niet druk om maken.


    Alis volat propriis

    Oneens, laat barbie lekker ''perfect'' zijn. Als kind heb je toch niet in de gaten dat alle mensen er niet zo uit zien en barbie is ook aardig dus het maakt toch niet uit?


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    oneens


    Life´s shit, holy shit

    Barbies zijn lelijk. Als elk meisje zo zou zijn, jesus. Lelijke wereld dan 8D


    I live for the applause, you will die for it.