• [ bericht aangepast op 25 dec 2015 - 14:38 ]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ik heb dit jaar op 4 maanden 3 personen verloren en eigenlijk heb ik gewoon tegen vrienden gepraat. Mijn ouders zagen wel dat ik het moeilijk had,maar daar echt mee praten nee. Dat niet. Nu als ik het moeilijk heb,praat ik daar niet met vrienden over,ookal zeggen ze van dat ik het wel moet. Toch doe ik het niet. Ik zou zeggen, je kunt hier praten, opschrijven, je gevoel in liedjes zoeken of in tekstjes ( dat doe ik soms). Voor de rest weet ik niets. Veel sterkte alvast!!(flower)<3

    Aww ]: Heel erg veel sterkte meid. (flower)


    Pop ate my heart.

    Ik was 11 toen mijn oma overleed. Dat was dus 3 jaar geleden.

    Mijn oma betekende alles voor me en ik moet telkens weer huilen als ik aan haar denk -zoals nu-. Haar foto staat op mijn make-up tafel, ik mocht luchtjes van haar houden, ik heb een superlieve brief van haar en ik luister constant naar de liedjes die ze geweldig vond. Het voelt steeds alsof ze een beetje bij me is, maar dat komt vooral ook omdat ik bijna zeker weet dat er wat is tussen hemel en aarde.

    Op het moment dat ik het hoorde heb ik de rest van de dag gehuild, en 's avonds lag ik helemaal aan de zijkant van mijn bed zodat mijn oma naast me kon liggen (als ze er was) hahah. Ik was jong en dat was mijn manier om het te verwerken.

    Maar ik zou je het echt aanraden om om herinnergen te vragen. Ik ging naar mijn oma's huis waar we allemaal hebbendingentjes van haar verdeelden. Met mijn familie heb ik er nooit meer over gepraat. Volgens mij denken ze dat ik er al overheen ben, maar dat ben ik nog lang niet.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2010 - 20:58 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Flawless schreef:
    Ik heb dit jaar op 4 maanden 3 personen verloren en eigenlijk heb ik gewoon tegen vrienden gepraat. Mijn ouders zagen wel dat ik het moeilijk had,maar daar echt mee praten nee. Dat niet. Nu als ik het moeilijk heb,praat ik daar niet met vrienden over,ookal zeggen ze van dat ik het wel moet. Toch doe ik het niet. Ik zou zeggen, je kunt hier praten, opschrijven, je gevoel in liedjes zoeken of in tekstjes ( dat doe ik soms). Voor de rest weet ik niets. Veel sterkte alvast!!(flower)<3

    Dat is wel een goed idee & dankje :']


    all I want for christmas is a girlfriend

    Goh, ik lijk wel een zeikerd nu ;o


    it's so empty living behind these castle walls

    ahw wat erg:( sterkte ermee:(

    wat deed k?

    niets,het familielid waar k het dichtsbij sta is maar 6 jaar ouder,en die is heel erg levend...Maar m'n bff die heeft een hele erge ziekte en die word waarschijnlijk nooit ouder dan 30...

    [ bericht aangepast op 12 juni 2010 - 21:10 ]


    If you believe in yourself anything is possible

    Chili schreef:
    (...)
    Dat is wel een goed idee & dankje :']

    Graag gedaan!<3

    leintje schreef:
    ahw wat erg:( sterkte ermee:(

    wat deed k?

    niets,het familielid waar k het dichtsbij sta is maar 6 jaar ouder,en die is heel erg levend...Maar m'n bff die heeft een hele erge ziekte en die word waarschijnlijk nooit ouder dan 30...

    Aww, dat zuigt ):


    all I want for christmas is a girlfriend

    Chili schreef:
    (...)
    Aww, dat zuigt ):


    dat van m'n bff?nouwjah,k ken hem al sinds we 3 zijn en t mag miss wel zuigen,k weet dat hij tot nu toe een goed leven heeft,vooral omdat hij samen mag wonen met zijn vriend


    If you believe in yourself anything is possible

    leintje schreef:
    (...)

    dat van m'n bff?nouwjah,k ken hem al sinds we 3 zijn en t mag miss wel zuigen,k weet dat hij tot nu toe een goed leven heeft,vooral omdat hij samen mag wonen met zijn vriend

    [:
    Het enige wat je kan doen, is er het beste van maken. Veel dingen doen, en vooral nooit vergeten wat voor een goede vriend hij is. Dat probeer ik nu ook te doen met mijn opa, vaak langs komen, veel foto's maken, gewoon veel goede herinneringen opbouwen & onthouden.


    all I want for christmas is a girlfriend

    Chili schreef:
    (...)
    [:
    Het enige wat je kan doen, is er het beste van maken. Veel dingen doen, en vooral nooit vergeten wat voor een goede vriend hij is. Dat probeer ik nu ook te doen met mijn opa, vaak langs komen, veel foto's maken, gewoon veel goede herinneringen opbouwen & onthouden.


    en tog vind k dat van je opa erger,die ben jij nu bijna kwijt,k moet nog de helft van zijn leven met hem doorbrengen


    If you believe in yourself anything is possible

    leintje schreef:
    (...)

    en tog vind k dat van je opa erger,die ben jij nu bijna kwijt,k moet nog de helft van zijn leven met hem doorbrengen

    Ja, ik heb nog minder dan een jaar, en dat is toch heel anders. Vooral aangezien juist nu de tijd zo snel voorbij lijkt te gaan.
    Het allerliefst zou ik gewoon weer vijf willen zijn. Ik zou dat kleine meisje willen zijn die zowat elke week bij mijn opa zou logeren. En dan ijsjes eten, vissen, treinen kijken, en weetikveel wat. Maarja, dat kan niet.


    all I want for christmas is a girlfriend

    Chili schreef:
    (...)
    Ja, ik heb nog minder dan een jaar, en dat is toch heel anders. Vooral aangezien juist nu de tijd zo snel voorbij lijkt te gaan.
    Het allerliefst zou ik gewoon weer vijf willen zijn. Ik zou dat kleine meisje willen zijn die zowat elke week bij mijn opa zou logeren. En dan ijsjes eten, vissen, treinen kijken, en weetikveel wat. Maarja, dat kan niet.


    t leven gaat gewoon door en jammer genoeg kun je het niet even stil zetten...maar je hebt die herinneringen van dat meisje van 5 teminste nog,zolang je daaraan blijft denken en idd zoals je al eerder gezegt hebt het beste ervan probeert te maken lukt het je wel


    If you believe in yourself anything is possible

    nja ik kan je mijn manier vertellen, maar dat is gewoon slecht om te doen. Dat weet ik, dat geef toe.

    Ik stop mijn verdriet weg. altijd al gedaan, en wss ga ik dat altijd doen.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Devastating schreef:
    nja ik kan je mijn manier vertellen, maar dat is gewoon slecht om te doen. Dat weet ik, dat geef toe.

    Ik stop mijn verdriet weg. altijd al gedaan, en wss ga ik dat altijd doen.

    Dat heb ik ook wel een beetje.
    Ik zit hier al bijna twee uur in mijn kamer te huilen om mijn opa, en geen van mijn RL vrienden weten dat hij stervende is. Mijn familie weet niet eens dat ik er zo erg mee zit. Ik ben ook helemaal niet gewend aan keihard huilen enzo [wat ik eigenlijk ook niet deed, ik maak helemaal geen geluid bij huilen & lachen, op ademhaling & neus ophalen na dan] en getroost worden, ook al is dat wel wat ik nodig heb.


    all I want for christmas is a girlfriend