• [ bericht aangepast op 25 dec 2015 - 14:38 ]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ik weet wel hoe je je ongeveer voelt. Al had ik niet een hele hechte band met mijn oma -ze mocht mijn zussen veel meer dan ik..- ik moest wel huilen toen ze dood ging, maar het was goed, want ze had maagkanker, en uitgezaaid naar de lever. En soms zijn er van die dignen die je doen herrineren.
    Eigenlijk ben ik nog steeds een beetje boos op mijn moeder dat ze mij niet heeft verteld hoe ze is overleden, ze zei gewoon dat ze stierf. Maar via via heb ik gehoord dat ze gewoon een overdosis morfine heeft gekregen, en toen in coma is geraakt. een soort hulp bij sterven zeg maar. Ik vind het nog steeds lullig dat ze me het niet hebben verteld, maar ja..


    SLOAN.

    Guitarsolo schreef:
    Ik weet wel hoe je je ongeveer voelt. Al had ik niet een hele hechte band met mijn oma -ze mocht mijn zussen veel meer dan ik..- ik moest wel huilen toen ze dood ging, maar het was goed, want ze had maagkanker, en uitgezaaid naar de lever. En soms zijn er van die dignen die je doen herrineren.
    Eigenlijk ben ik nog steeds een beetje boos op mijn moeder dat ze mij niet heeft verteld hoe ze is overleden, ze zei gewoon dat ze stierf. Maar via via heb ik gehoord dat ze gewoon een overdosis morfine heeft gekregen, en toen in coma is geraakt. een soort hulp bij sterven zeg maar. Ik vind het nog steeds lullig dat ze me het niet hebben verteld, maar ja..

    Dat zuigt ook ):
    Ik zou het echt lullig vinden als mijn ouders me niet op de begrafenis laten komen, want dat is namelijk echt iets voor hun om te doen.
    Ik kwam er ook achter dat mijn opa nog minder dan een jaar heeft & in het ziekenhuis ligt doordat ze het tegen elkaar zeiden, en ik het toevallig hoorde.


    all I want for christmas is a girlfriend

    PandaPirate schreef:
    Aww ]: Heel erg veel sterkte meid. (flower)

    dankje [:


    all I want for christmas is a girlfriend

    Mijn oma ligt nu ook stervende, dus ik weet ook hoe je je nu voelt. Het is de moeder van mijn moeder en die heeft het er ook moeilijk mee. Ik praat er zelf vaak met mijn moeder over omdat we dus ongeveer hetzelfde voelen. Bij mij werkt dat altijd wel, als ik erover gepraat heb met haar. Misschien kan je dat proberen?

    Sterkte in ieder geval!(flower)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    De laatste keren dat ik een dicht bijzijnde dierbare ben verloren is voor mij gelukkig al zo lang geleden dat ik me de pijn nog nauwelijks kan herinneren. Behalve dan op sommige dagen.

    Ik ben echter wel 2 jaar geleden ongeveer mijn 'laatste' opa verloren, die ik eigenlijk nauwelijks kende, behalve van familie verhalen.

    Hij was eigenlijk een rotzak (om het netjes te houden) tegenover iedereen, maar tegen mij was hij gelukkig altijd aardig, de enkele keren dat ik hem gezien heb.

    Ik heb ook nooit wat van hem gekregen voor zover ik (of mijn ouders) me kan herinneren. Nu ben ik niet materialistisch, maar dat is niet de eigenschap van de meeste opa's dacht ik zo.

    Toch heb ik op zijn begrafenis nog heel erg gehuild en heeft het me erg geraakt. En kan ik me zijn gezicht nog aardig voor me halen.

    Hij had wit haar, een korte baard en door een metalen pin in zijn been en zijn bierbuik leek hij net een piraat. Nu ik er aan denk moet ik ook weer glimlachen. (:


    Ik vind het wel heel erg voor je dat je opa stervende is. Zo heb ik eenzelfde band met mijn omie, die waarschijnlijk ook niet erg lang meer zal leven. Niet dat ze ziek is, maar ze is tenslotte al 88 ... en om eerlijk te zijn ook steeds vergeetachtiger e.d...

    Als zij zal overlijden zal ik het daar ook verschrikkelijk moeilijk mee hebben!:(

    [ bericht aangepast op 14 juni 2010 - 0:50 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Myn oma is ook sinds kort overleden. Ik ben niet zo'n type die snel huilt. Maar mijn oma betekende alles voor me. Ik heb zelf die dag me kapot gehuild. Het is inderdaad niet leuk om een dierbare te verliezen. Het gebeurt gewoon. Ik had zelfs die dag een schoolfeest. Mijn vader kwam me ophalen en zei, dat myn moeder naar turkye is gegaan, en mijn oma was overleden. Dat was niet leuk..
    Maar in ieder geval heel veel sterkte(flower)


    "Ezio, I barely have time to polish my blade" -Yusuf Tazim

    In decemeber ben ik een vriendin kwijtgeraakt door een ongeluk. Ik ben er nog steeds kapot van, maar na een tijdje slijt het, en leer je ermee om te gaan. Ik heb me voorgenomen dat onze dierbaren altijd bij ons blijven, ookal zijn ze er fysiek niet meer. Ik heb onwijs veel gehuild, gepraat en gelachen over de dingen van Shanna en haar leven. Hierbij heb ik ontzettend veel steun gehad van mijn ouders, zus, vrienden en leraren. Ook omdat ik op Q mijn verhaal kwijt kon, en iedereen hier met me meeleefde, heb ik het goed kunnen verwerken. Je moet je verdriet niet wegstoppen, maar lekker laten gaan. Het is verschrikkelijk iemand te verliezen, maar het verstoppen kan nog erger zijn.
    Ik wens je echt heel erg veel sterkte(flower)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mijn oma is 5 jaar geleden overleden aan die K. ziekte waarmee ze helemaal vol zat. Tuurlijk weet ik ook dat het de enige manier was om een pijnloze dood te krijgen, maar is wel moeilijk te accepteren als je er zo dichtbij stond. Ik zit er best nog wel eens mee, omdat ik mezelf er niet toe kon zetten om naast haar sterfbed te komen zitten. Hier heb ik achteraf heel veel spijt van en ik geef je één ding mee:Breng zoveel mogelijk tijd met je opa door, maakt niet uit wat gewoon er zitten en niks zeggen is al genoeg!

    Daarbij komt kijken dat een goed evriend van mij 2 weken geleden zelfmoord heeft gepleegd dus elk emotioneel liedje dat ik luister is als een messteek.

    Mocht er wat zijn ik sta voor je klaar:)

    [ bericht aangepast op 14 juni 2010 - 12:01 ]


    La credenza è una medicina contro il timore

    ik heb een Engelse opa die ondertussen is gestorven, ik heb er niet eens afscheid van kunnen nemen!
    ik weet hoe je je voelt...
    als ik er triest over ben, denk ik aan alle leuke momenten die we hebben meegemaakt.
    en dan hoop ik dat ik die nog eens meemaak...


    I never dream of being a superhero and fighting evil, 'cause in my dreams, i'm often the bad guy

    Ik bene en jaar geleden mijn opa verloren en ik had het er toen ook vreselijk moeilijk mee. Hij heeft me vanalles geleerd over uilene n andere vogels (hij was daar dol op) en nam me altijd mee naar het bos en toen hij overleed kreeg ik een van zijn meest waardevolle (emotioneel gezien) bezittingen. (een verzameling uilenbeeldjes) en dat doet me altijd helpen met denken.


    behind very angel is a demon

    Ga alsjeblieft naar je moeder.
    Zoals je zei: Ik ga zelfmedelijden hebben, en dat is zó pathetic.
    Mijn oma ligt al 15 jáár op sterven, ziekenhuis in en weer uit. Goh, laten we er nu ook nog even een verlamming, depressie en longontsteking bij doen.
    Past leuk bij die zeldzame ziekte en die kanker die weer terug is.

    Ik snap dat je je kut voelt, maar waarom dump je het in een topic? Ga naar je moeder of naar je vrienden, want je hebt heus wel mensen, buiten de mensen op quizlet, waar je naartoe kunt. Praat desnoods met je mentor/mentrix, maar dit soort dingen zet je niet op Quizlet, en ook nog zeggen dat je zelfmedelijden hebt. Zolang ik leef heb ik bijna niets anders dan ziekenhuizen gezien, ik weet meer van ziekte's en al die shit dan mijn biologie leraar. Maar hoor je mij ooit op Quizlet?
    Je kan mijn hele geschiedenis afgaan, op dit account en mijn oude, je zult niets vinden.

    Sorry als ik je gekwetst heb. Ik vind familie kwestie's privé en niet op een site als Quizlet thuishoren. En ja, ik ben bitter en kwaad door alles wat ik heb meegemaakt. Nogmaals, sorry. Ik wil écht niemand kwetsen. Oh btw, als je me nu niet vreselijk haat, mag je me altijd PB'en. Ik snap hoe je je voelt.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2010 - 14:30 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Prophecy schreef:
    Ga alsjeblieft naar je moeder.
    Zoals je zei: Ik ga zelfmedelijden hebben, en dat is zó pathetic.
    Mijn oma ligt al 15 jáár op sterven, ziekenhuis in en weer uit. Goh, laten we er nu ook nog even een verlamming, depressie en longontsteking bij doen.
    Past leuk bij die zeldzame ziekte en die kanker die weer terug is.

    Ik snap dat je je kut voelt, maar waarom dump je het in een topic? Ga naar je moeder of naar je vrienden, want je hebt heus wel mensen, buiten de mensen op quizlet, waar je naartoe kunt. Praat desnoods met je mentor/mentrix, maar dit soort dingen zet je niet op Quizlet, en ook nog zeggen dat je zelfmedelijden hebt. Zolang ik leef heb ik bijna niets anders dan ziekenhuizen gezien, ik weet meer van ziekte's en al die shit dan mijn biologie leraar. Maar hoor je mij ooit op Quizlet?
    Je kan mijn hele geschiedenis afgaan, op dit account en mijn oude, je zult niets vinden.

    Sorry als ik je gekwetst heb. Ik vind familie kwestie's privé en niet op een site als Quizlet thuishoren. En ja, ik ben bitter en kwaad door alles wat ik heb meegemaakt. Nogmaals, sorry. Ik wil écht niemand kwetsen. Oh btw, als je me nu niet vreselijk haat, mag je me altijd PB'en. Ik snap hoe je je voelt.

    Iedereen gaat hier op verschillende manieren mee om, en ik zeg het gewoon liever tegen een stel mensen die ik nooit echt zal ontmoeten, en die het gewoon weer vergeten, dan tegen vrienden & familie die me ermee zal confronteren. En het is ook wel zo dat zulke dingen niet op Quizlet thuishoren, maar mag ik even? [: Jij weet natuurlijk niks over mijn thuissituatie, maar geloof me; er is niemand die ik ken die me komt troosten als ik verdrietig ben.

    Ik vind het trouwens echt heel rot van je oma ): Het lijkt me echt heel rot om te zien hoe iemand langzaamaan sterft.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2010 - 16:11 ]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Wees blij dat je vader niet doodgaat. Geloof me, dat is pas kut.
    Maar toch sterkte<3.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Chili schreef:
    (...)
    Iedereen gaat hier op verschillende manieren mee om, en ik zeg het gewoon liever tegen een stel mensen die ik nooit echt zal ontmoeten, en die het gewoon weer vergeten, dan tegen vrienden & familie die me ermee zal confronteren. En het is ook wel zo dat zulke dingen niet op Quizlet thuishoren, maar mag ik even? [: Jij weet natuurlijk niks over mijn thuissituatie, maar geloof me; er is niemand die ik ken die me komt troosten als ik verdrietig ben.

    Ik vind het trouwens echt heel rot van je oma ): Het lijkt me echt heel rot om te zien hoe iemand langzaamaan sterft.


    Nee, ik weet niets over je thuissituatie, maar zoals ik zei: Je kunt ook naar je mentor. En ik snap ook wel dat je het aan iemand kwijt wilt die je niet kent, nooit zult ontmoeten ook, maar ik zou het in ieder geval nooit doen.

    Het is ook heel rot. Vlak voor mijn geboorte werd ze ziek, ik heb haar nooit anders gezien, dus het wend wel, maar het is nog steeds awkward.
    En zoals ik al zei, mocht je ergens mee zitten, kun je me gewoon PB'en. Ik hoop dat ik niet te gemeen ben geweest?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Gelukkig (en dat klinkt heel lullig) heb ik nog nooit met de dood van familieleden te maken gehad. Althans, niet van mensen die mij echt dierbaar zijn.
    Daarom weet ik ook niet hoe ik ermee zal omgaan en tevens wat mijn reactie hierop zal zijn.


    No growth of the heart is ever a waste