• Oke, ik ging dus net bij een vriendin voetbal kijken. Dus zij wat te drinken voor me inschenken uit zo'n grote oranje plastic beker/kan ding met deksel.
    Nouja halverwege kwamen we erachter dat we ook wel honger hadden. Dus wij naar die keuken. Horen we ineens de hele tijd gepiep.
    Dus mijn vriendin: 'Ieuw, muizen!'
    Vervolgens moest ik de kast opentrekken omdat we dachten dat het daar vandaan kwam. Maar daar was niets te zien.
    En toen moest ik van haar de vaatwasser opentrekken -geen idee hoe muizen daarin zouden moeten komen, maargoed- maar ook daar was natuurlijk niets te zien. Maar we hoorden nog wel gepiep.
    Dus mijn vriendin aan de andere kant in de gang kijken of het dan niet daar ergens vandaan kwam, maar ook dat was niet zo.
    Stonden we daar een kwartier te denken over waar die muizen dan zouden kunnen zitten.

    Bleek het die kan te zijn die vacuum zoog.
    Ik heb een kwartier dubbel gelegen van het lachen op de grond (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha xD Ik heb opzich niks tegen muizen, maar je schrikt toch wel heel erg als ze opeens in je huis rondlopen. Dus ik begrijp de reactie van je vriendin wel ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    haha ;d
    grappig n-n


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    Whaha x'D


    Alis volat propriis.

    Haha. :'D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    haha lol(lol)


    If you believe in yourself anything is possible

    Oh my god :')
    Als ik zo muizen zie lopen vind ik ze vies,
    maar ik wil er later wel eentje als huisdier :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Whahah, mijn moeder kan niet zo lachen met muizen


    Queen of Hell is my name

    Hahaha geniaal :'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    gefeliciteerd!