• Bill Kaulitz heeft een septum! Of nou ja, die roddel gaat rond. Ik weet niet wat ik wel of niet moet geloven, het lijkt me eigenlijk wel grappig als het echt zou zijn. :'D

    Bron: THWonderland twitter.

    Ik heb een foto bewerkt, dan kunnen jullie zien hoe het hem staat haha. Bill met Septum.


    Linkjes van Frizzled haar (dubbel)topic:
    Filmpje: Je moet wel goed kijken.
    Filmpje 2.
    Filmpje 3: 4.20 daar zegt hij het.
    Foto.



    EDIT: Bill heeft dus idd een sceptum, en 4 ringen in zijn oren. Links 3, rechts 1. Geen haatreacties, zeg dan maar niets (krul)

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 13:15 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 juli 2010 - 13:39 ]


    -

    Moooeeeeeehhh


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    DefectGirl schreef:
    Er staat groot boven dat het FAKE is. dus Bill heeft geen spactrum het is gephotoshopt. Kom je btw ook heel goed zien.


    Lol, weer iemand die het niet snapt.
    Lees maar een paar reacties terug. -angelface-


    Scream for mercy!

    hij heeft wel lef!! Ik vind het wel een respectje waard, al weet ik niet of ik het nou echt leuk vind :X


    The grass is not always greener on the other side

    Cappuccino schreef:
    Bella de koe. ;'D

    Billa de koe


    The grass is not always greener on the other side

    DefectGirl schreef:
    Er staat groot boven dat het FAKE is. dus Bill heeft geen spactrum het is gephotoshopt. Kom je btw ook heel goed zien.

    Als je de tekst even goed leest, haha :')


    -

    ik krijg er wel spontaan pijn in mijn neus van...:S


    The grass is not always greener on the other side

    Ik vind het echt stoeeer(ll) Maar nooit gedacht dat hij der mee zou rond lopen;$! -

    ik wilde ook een septum, nu zullen ze me weer zien als Bill faker... :X

    x


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    PUKKELxDING schreef:
    Bill wordt een koe =D

    Ik ben niet echt een fan van th, maar ik kon niet anders dan dit denken:
    van leeuw naar koe, de metamorfose

    klinkt als een storietitel :Y)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik weet niet of ik het nou zo’n leuke piercing vind :X
    Maar het staat niet lelijk, eerlijk is eerlijk. Alleen de plek vind ik raar x'D Maar dat kan aan mij liggen


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Over het algemeen vind ik die dingen niet zo mooi, maar bij sommige mensen kan het wel echt leuk staan. Maar daar is Bill er geen van, sorry :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    'k Wil ook een septum en weet je zo erg is dat niet aangezien je hem naar binnen kan draaien zodat bijna niemand het opmerkt + er zijn nóg kleindere formaten, so àls het zo is dan merk je het amper (:


    MUSIC && FASHION

    TheRipper schreef:
    ik wilde ook een septum, nu zullen ze me weer zien als Bill faker... :X

    x


    Over de hele wereld lopen er duizenden met een Septum rond, so dan zou je de hele wereld na-apen xp. Btw, ik heb 3 maand na dat ik TH leerde kennen een tongpiercing laten steken. Dankzij Bill heb ik de moed gekregen om er eindelijk ook één te laten steken ^^


    MUSIC && FASHION

    Er is zeker nog geen bevestigend nieuws? Als het waar was hadden we toch al lang foto's/filmpjes gezien?


    it's so empty living behind these castle walls