• Bill Kaulitz heeft een septum! Of nou ja, die roddel gaat rond. Ik weet niet wat ik wel of niet moet geloven, het lijkt me eigenlijk wel grappig als het echt zou zijn. :'D

    Bron: THWonderland twitter.

    Ik heb een foto bewerkt, dan kunnen jullie zien hoe het hem staat haha. Bill met Septum.


    Linkjes van Frizzled haar (dubbel)topic:
    Filmpje: Je moet wel goed kijken.
    Filmpje 2.
    Filmpje 3: 4.20 daar zegt hij het.
    Foto.



    EDIT: Bill heeft dus idd een sceptum, en 4 ringen in zijn oren. Links 3, rechts 1. Geen haatreacties, zeg dan maar niets (krul)

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 13:15 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 juli 2010 - 13:39 ]


    -

    katrnaSOUNDS schreef:
    Bill heeft al zovaak dingen laten doen aan zen lichaam waardoor we 'geschokt' waren, maar hé, uiteindelijk vinden we hem toch nog steeds sexy? Dus, hij moet het zelf maar weten ;d


    I need you like a heart needs a beat

    katrnaSOUNDS schreef:
    Bill heeft al zovaak dingen laten doen aan zen lichaam waardoor we 'geschokt' waren, maar hé, uiteindelijk vinden we hem toch nog steeds sexy? Dus, hij moet het zelf maar weten ;d



    indd


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Das gwn egt niks voor Bill, gewoon niet! xD


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    DevilQueen schreef:
    Das gwn egt niks voor Bill, gewoon niet! xD
    Ghehe hoe weet je dat? Misschien is hij juist wel heel anders als iedereen denkt :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    hey eigenlijk vind ik het nog niet misstaan :X en ja heb er ook al iets overgehoord xD maar denk niet dat het waar is hddn we toch allan g foto's moeten zien
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Als ze zo nodig van die leuke roddels willen verspreiden laat ze dan eerst een foto goed kunnen bewerken want dit ziet er echt nep uit xD.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Seperate schreef:
    Als ze zo nodig van die leuke roddels willen verspreiden laat ze dan eerst een foto goed kunnen bewerken want dit ziet er echt nep uit xD.
    Er staat toch bij dat ze hem zelf heeft bewerkt om te kijken hoe het hem zou staan áls het waar was?


    it's so empty living behind these castle walls

    Uh, zonder staat leuker _O_


    wth.

    zen mooi neusje :( xD
    mjaa em kiest wattie met zichzelf doet éh


    It's all about party fun love and radio

    CowKaulittz.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Lijkt me cool ;oo


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Chased schreef:
    CowKaulittz.


    [/plat]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Seperate schreef:
    Als ze zo nodig van die leuke roddels willen verspreiden laat ze dan eerst een foto goed kunnen bewerken want dit ziet er echt nep uit xD.

    Leer eens lezen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    gaaf berwerkt!

    staat wel leuk!


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Oh. My. Gosh. Ik hoop zo dat het niet waar is, è!


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.