• Bill Kaulitz heeft een septum! Of nou ja, die roddel gaat rond. Ik weet niet wat ik wel of niet moet geloven, het lijkt me eigenlijk wel grappig als het echt zou zijn. :'D

    Bron: THWonderland twitter.

    Ik heb een foto bewerkt, dan kunnen jullie zien hoe het hem staat haha. Bill met Septum.


    Linkjes van Frizzled haar (dubbel)topic:
    Filmpje: Je moet wel goed kijken.
    Filmpje 2.
    Filmpje 3: 4.20 daar zegt hij het.
    Foto.



    EDIT: Bill heeft dus idd een sceptum, en 4 ringen in zijn oren. Links 3, rechts 1. Geen haatreacties, zeg dan maar niets (krul)

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 13:15 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 juli 2010 - 13:39 ]


    -

    hij heeft veel arm haar. :X


    Life is a beautiful struggle

    Haha, @ dat filmpje; zo'n rare septum heb ik serieus nog nooit gezien, maar het feit dat hij er één heeft is wel vet.


    Scream for mercy!

    Beelzebub schreef:
    Haha, @ dat filmpje; zo'n rare septum heb ik serieus nog nooit gezien, maar het feit dat hij er één heeft is wel vet.

    hahahaa ;p ik vind hem eigenlijk ook best wel vet, het valt niet echt op. 't is niet lelijk, maar ook niet super mooi. vind ik dan ;x


    -

    Ik vind de Sjonnie oorbellen wel wat hebben. Het past bij hem en zijn rare oortjes. :'D

    Zo'n sceptum geval vind ik wel mooi bij hem. Zo'n kleintje dan.


    Wie du mir, so ich dir.

    Bill heeft een septum
    & 3oorbelllen in zn linker oor
    1 langs rechts

    http://www.facebook.com/album.php?aid=19964&id=100000525522765&ref=mf#!/photo.php?pid=296412&id=100000525522765&fbid=139054189455431

    mlissaZOEM schreef:
    bill heeft inderdaad een septum :
    klik
    goed kijken naar dat filmpje. ^^


    owwh je hebt gelijk. :#
    k vind hetwel sexy. (nerd)


    Life is a beautiful struggle

    Hij blijft sexy. ^^

    [ bericht aangepast op 16 juli 2010 - 20:09 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Damn... ik vind het verschrikkelijk sexy.
    xD


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    JoJudicious schreef:
    Hij blijft sexy. ^^


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Nee. :'(

    KirstenSnaps schreef:
    Ik vind de Sjonnie oorbellen wel wat hebben. Het past bij hem en zijn rare oortjes. :'D

    Zo'n sceptum geval vind ik wel mooi bij hem. Zo'n kleintje dan.

    ja inderdaad, vind ik ook wel. (l)


    -

    Jellaniee schreef:
    (...)

    owwh je hebt gelijk. :#
    k vind hetwel sexy. (nerd)

    haha ja he.(l)


    -

    Ik snap het niet, hoor. Heeft-ie nou wel of niet een septum & zo ja, waar zien jullie dat? Die oorbellen heb ik wel gezien, maargoed. Ik ben even niet zo alert vandaag. (nerd)


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Die oorbellen vind ik leeeeeeeeeeeeuk! :9~:9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Umerla schreef:
    Ik snap het niet, hoor. Heeft-ie nou wel of niet een septum & zo ja, waar zien jullie dat? Die oorbellen heb ik wel gezien, maargoed. Ik ben even niet zo alert vandaag. (nerd)

    Ja, hij heeft wél een septum. En ook drie oorbellen in zijn linkeroor en één oorbel in zijn rechteroor. Je ziet het hier en hier. ;'3


    I don't need to explain myself, I know I'm right.