• De dochter van de voorzitter van FIFA is het gelukkigste meisje van de wereld. Haar liefde voor voetbal, in het WK van 2010 in Zuid-Afrika. De sfeer, de fans, de gezelligheid, de voetballers, de wereldkampioen. En vooral de eer. Ze mag alle wedstrijden meekijken, op een geweldige plek zitten en de hotelkosten van haar zijn gratis. Totdat haar vader haar verwaarloost voor al de sterspelers van het WK. Ze begint alles wat zo’n beetje met voetbal en die stomme sterspelers te maken heeft te haten. Haar vader lijkt haar vergeten te zijn. Ze wil weggaan uit het vervloekte Zuid-Afrika, maar wordt door velen tegengehouden, ook door voetballers. Maar er is altijd nog een plan B: Het WK saboteren.

    Rollen in de aanbieding:
    Beste vriendin(nen): Arrogant & Cameroon
    Zus Hoofdrol:Predictable
    Vriendinnen/vrouwen van de spelers -ofc- :
    Vriendin van de speler; Ricardo Izecson dos Santos Leite/Kaká Soldier
    Vriendin Fernando Torres ImNotOkay
    Vriendin Holger Badstuber Maserati
    Vriendin Christiano Ronaldo Portugal
    Vriendin Lionel Messi Casanova
    Vriendin Sergio Ramos Argentina
    Vriendin Robin van Persie Damonisme
    Vriendin Kjaer Guitarsolo
    Vriendin David Villa VivaEspana

    Fans van verschillende landen:
    WK-saboteur: Believing, Denmark

    Info:
    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Foto -beschrijving hoeft niet-:
    Karakter:
    Hobbys:
    Is voor het land:
    Titel?:

    -oja, Lionel Messi en Affelay zijn bezet-

    edit: Ik kies de beste, niet de eerste.


    edit: Morgen ga ik beginnen, sorry :x. Ik ga er nu af, want de seizoenfinale van mijn favo soap is begonnen en ik ga nog Zuid-Afrika tegen Uruguay kijken. Goedenavond (:

    Het spel is voorbij.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2010 - 21:10 ]


    we've only said goodbye with words

    Dankje voor de rol _O_


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Rol: Vriendinnetje Cristiano Ronaldo.
    Voornaam: Rose Cristine
    Achternaam: Fernandez.
    Leeftijd:19
    Foto -beschrijving hoeft niet-: Klik
    Karakter: Stoer, behalve wanneer ze complimenten krijgt want dan word ze verlegen. Ze is erg creatief, aardig, vrolijk, melig, belangstellend en leergierig. Ze denkt altijd goed na over de dingen die ze doet, maar is niet bang om risico te nemen. Ze is een voetbalfanaat, moedig, liefdevol, teamspeler, sociaal, beheerst, dankbaar voor de dingen die ze heeft, en humoristisch.
    Hobbys: Voetbal, Basketbal, surfen en Skateboarden.
    Is voor het land: Portugal.
    Titel?: Even denken.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2010 - 18:02 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol: Beste vriendin/ vriendinnetje van Kjaer -nomnom-
    Voornaam: Araya
    Achternaam: Figarooooo :3
    Leeftijd: 22.
    Foto -beschrijving hoeft niet-:
    Karakter: Araya is een verlegen meisje, dat met hart en ziel voor iets kan gaan, zij helpt 'hoofdpersoon' dan ook goed met de wraakacties van het Wk, wat in Araya's handen niet altijd even goed gaat. Araya kan heel soms bitchy zijn, maar ze is meestal verlegen met een klein hartje.
    Hobbys: Gitaar spelen, zoenen met haar vriendje hahaha, Sabotageacties maken, en lezen.
    Is voor het land: Japan/Spanje
    Titel?: Let the games begin.


    SLOAN.

    Weet je hoe leuk dit verhaal gaat worden! ö Nou hou ik weer van jou, Bells. :Y) Deed ik toch al, maargoed. EN DANKJE DAT IK MESSI MAG! :9~:9~:9~ ILY.


    Rol: Vriendin Lionel Messi :9~
    Voornaam: Cassidy
    Achternaam: Martin
    Leeftijd: 24
    Foto -beschrijving hoeft niet-: Foto
    Karakter: Cassidy's karakter kun je misschien nog het beste omschrijven als 'hippie'. Is er een ruzie? Cassidy sust hem. Zelf past ze altijd op haar woorden en zal ze nooit bedoeld iemand kwetsen. Haar motto is 'Laat gisteren voor wat het is, en richt je niet op morgen.' Mede daarom lijkt er niets waar Cassidy bang voor is. Sterker nog- ze durft alles aan, en is maar voor één dingen bang: Leo verliezen.
    Hobbys: Alles wat je maar kunt verzinnen, maar vooral voetbal.
    Extra: Cassidy is zeer gehecht aan een klein, gouden kettinkje dat ze van haar toenmalige beste vriend gekregen heeft, voor die ging verhuizen. Ze heeft hem nooit meer gezien, maar heeft het kettinkje altijd om.
    Is voor het land: Argentinië vanwege haar vriendje, haha. Maar ook Spanje&Nederland.
    Titel?: Game Over is idd super! -wat Riddikulus zei- _O_


    Hope goes lost but never dies.

    Guitarsolo schreef:
    Rol: Beste vriendin/ vriendinnetje van Kjaer -





    HIJ IS VAN MIJ :) alhoewel, het ligt aan de schrijfster of course. Maar hij is van mij :)


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Rol: Best Vriendin
    Voornaam: Stacey
    Achternaam: Délacour
    Leeftijd: 17?
    Foto -beschrijving hoeft niet-: Stacey Of Stacey
    Karakter: Aardig, gezellig, vrolijk, behulpzaam, spontaan, flirty, betrouwbaar, laat nooit haar vrienddinnen vallen, altijd in voor een feestje, sociaal, gek, sportief, Zal dr vriendinnen ook altijd helpen, steunen en meegaan, waar mee dan ook, Teamplayer, Nieuwsgierig, niet snel bang en heeft altijd wel een oplossing of iets te zeggen. Stapt ook snel op andere mensen af.
    Hobbys: Voetballen, feesten, Gezellig doen
    Is voor het land: Beetje voor iedereen!
    Titel?: Als het WK belangerijker is dan mij/ik...

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 19:03 ]


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Wahaha, rustig aan, ik moet eten, dus ik ben of vanaaf of morgenavond online. Heb verjaardag van zusje morgen :3


    we've only said goodbye with words

    Reckless schreef:
    Wahaha, rustig aan, ik moet eten, dus ik ben of vanaaf of morgenavond online. Heb verjaardag van zusje morgen :3


    Gefeliciteerd met je zusje dan alvast :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Denmark schreef:
    (...)




    HIJ IS VAN MIJ :) alhoewel, het ligt aan de schrijfster of course. Maar hij is van mij :)


    Ik wil hem ook, dus nu is hij van mij hahaha :3


    SLOAN.

    Rol: Vriendinnetje Sergio Ramos
    Voornaam: Leya
    Achternaam: Sanchez
    Leeftijd: 21
    Foto -beschrijving hoeft niet-: Leya
    Karakter: Leya is een vrolijke meid, heeft altijd ook wel zin in een feestje. Ze vind het dan ook vreselijk om alleen te zijn. Leya goed het overzicht bewaren en stresst dan ook niet zo snel. Ze is naïef en daardoor ook wel kwetsbaar.
    Hobbys:Zwemmen, surfen, zeilen, duiken. Als het maar met water te maken heeft. En natuurlijk vind ze voetbal ook leuk, maar ze speelt het nauwelijks.
    Is voor het land: Spanje. (krul)
    Titel?: -no idea-

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 19:16 ]


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Niemand mag Cristiano Ronaldo hebben. Hij is van mij (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    Rol: Vriendinnetje Cristiano Ronaldo.
    Voornaam: Rose Cristine
    Achternaam: Fernandez.
    Leeftijd:19
    Foto -beschrijving hoeft niet-: Klik
    Karakter: Stoer, behalve wanneer ze complimenten krijgt want dan word ze verlegen. Ze is erg creatief, aardig, vrolijk, melig, belangstellend en leergierig. Ze denkt altijd goed na over de dingen die ze doet, maar is niet bang om risico te nemen. Ze is een voetbalfanaat, moedig, liefdevol, teamspeler, sociaal, beheerst, dankbaar voor de dingen die ze heeft, en humoristisch.
    Hobbys: Voetbal, Basketbal, surfen en Skateboarden.
    Is voor het land: Portugal.
    Titel?: Even denken.


    Moest ik even zeggen; Fernandez is mijn achternaam. :'D


    All this dampness is damp.

    Soldier schreef:
    (...)

    Moest ik even zeggen; Fernandez is mijn achternaam. :'D

    Stiekem wist ik dat (nerd)
    Haha nee (krul) Jij hebt een koele achternaam :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol:Vriendin Sergio Ramos & Vriendin Hoofdrol Speelster.
    Voornaam: Nanda Celine
    Achternaam:Aragones
    Leeftijd:22
    Foto -beschrijving hoeft niet-:Nanda
    Karakter:Nanda is een lief meisje, waarvan het karakter wisselt. De enekeer is ze poeslief, en de andere keer is ze zo vals als een kat. Maar verder is het een meid die voor haar vrienden en familie door het vuur gaat.
    Hobbys:Nanda's passies zijn Paardrijden en dansen. Maar ook Houd ze wel van een potje voetbal.
    Is voor het land: Spanje
    Extratje: Is de dochter van Luis Aragones
    Titel: Misschien iets in de zin van. I Wish you were never -de voorzitter van fifa-.


    It's never the right time to say goodbye.

    Guitarsolo schreef:
    (...)
    Ik wil hem ook, dus nu is hij van mij hahaha :3

    Waarom ben ik zo zielig. Hij is te smexxii :)


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.