• nouja mijn angst.. ik heb dus eindelijk, ja, EINDELIJK, aan mijn moeder gevraagd aan mijn moeder of ik een torres shirt mag. (cat) en dat ging dus zo;

    'Mam...' -Zit zenuwachtig in stoel- 'Ja?' 'Ik wil een Torres shirt.' -opluchting- 'Een wat?' 'Een Torres shirt.' En toen zei mijn tante die naast mijn moeder zat: 'Vast een voetballer.' 'Ow ow. Vind je dat een mooi jongetje' -omg, schoot in de lach- 'Welk nummer heeft hij dan?' '9' 'Ow.' HAHAHAHA. Jonge dat was zo dom hè. Ik werd gewoon facking rood haha. (krul)

    Hebben jullie ook nog je "angst" overwonnen deze week?

    [ bericht aangepast op 5 aug 2010 - 23:13 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Om een shirt vragen is toch niet beschamend?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    "vind je dat een mooi jongetje?" geniaal xD
    Zo heb ik ook gesprekken gehad met mijn oma.. :') *kuckFernandoMuslerakuch*
    En nee, maar er is wel een angst van me uitgekomen. =]

    Reassurance schreef:
    Om een shirt vragen is toch niet beschamend?


    Mijn moeder wist niet dat ik dat leuk vind, voetbal dus, en voetballers haha.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Uh, nee nog steeds niet. Ik wil ga naar 30STM 6 december en dan wil ik graag een t-shirt van ze, een wristband en een triad ketting. Maar dat ik allemaal fuckin' duur, dus me angst is nog niet overwonnen. -haha-


    Live life like a raver.

    Waarom is dat je angst dan? xd Ik heb omin veel voetbalshirt en m'n ouders kopen er soms zelf een als ze er eentje zien voor me. En morgen ga ik mijn angst weer overwinnen; Het vliegtuig D:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    Waarom is dat je angst dan? xd Ik heb omin veel voetbalshirt en m'n ouders kopen er soms zelf een als ze er eentje zien voor me. En morgen ga ik mijn angst weer overwinnen; Het vliegtuig D:


    Dat ligt ook deels aan mij haha, pdd nos. Maar ook omdat mijn ouders dat niet van mij hadden verwacht. (nerd)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Xd geniaal XD jha eigeluk wel XD ik ging laatst op het dak van mj (oude) school klimme om de voetbal er vanaf te hale dus nu geen hoogtevrees meer ^^


    its always the same road,it just go's on and on..

    Eum neen.

    Een angst overwonnen? Hmm, ik zie net dat ik nog maar 9 euro voor het uitgaan heb + een dagje a'dam dit weekend, dus ik moet even vragen om een voorschot, maar ik heb een beetje ruzie met moeders op dit moment.. oeps.


    It's time to be happy again.

    ElLieno schreef:
    (...)

    Dat ligt ook deels aan mij haha, pdd nos. Maar ook omdat mijn ouders dat niet van mij hadden verwacht. (nerd)

    hahah ik zeg al vier jaar lang tegen mn pa 'Ik zweer je, als je ooit naar een voetbalwedstrijd gaat neem je mij mee(cat)' en ik ging altijd samen met hem&mn broer kijken dus zij weten dat allemaal al hahah


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    Waarom is dat je angst dan? xd Ik heb omin veel voetbalshirt en m'n ouders kopen er soms zelf een als ze er eentje zien voor me. En morgen ga ik mijn angst weer overwinnen; Het vliegtuig D:

    Sterkte O__o ik leef met je mee(krul)


    its always the same road,it just go's on and on..

    CRonaldo schreef:
    (...)
    hahah ik zeg al vier jaar lang tegen mn pa 'Ik zweer je, als je ooit naar een voetbalwedstrijd gaat neem je mij mee(cat)' en ik ging altijd samen met hem&mn broer kijken dus zij weten dat allemaal al hahah


    Vroeger was ik ook vaak op het voetbalveld. Kantine enzo en toen kreeg ik altijd 1 euro om een zakje snoep te kopen bij de kantine. En ging ik met nog een maar handballen haha.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ja ik heb ook een angst overwonnen :'D en nee ik ga het niet vertellen (a)


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    zeekomkomer schreef:
    (...)
    Sterkte O__o ik leef met je mee(krul)

    Als ik in het vliegtuig zit zit ik altijd zo O_O ;_; O__________O en als het geland is 'Leef ik nog? Echt?! oh gelukkig'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rose je moet de grond gaan kussen als je bent uitgestapt hahahahaha.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus