• En ja hoor, er komt weer een nieuwe TV sensatie aan. _O_

    Pretty Little Liars was oorspronkelijk een boekenreeks, maar is nu dus omgezet naar een TV serie in Amerika.

    Het verhaal gaat over vijf meisjes, Spencer, Aria, Hanna, Emily en Alison. Op een dag aan het einde van hun schoolperiode hebben ze een sleepover. Die dag verdwijnt Alison. Ze is spoorloos. Drie jaar later zijn de beste vriendinnen helemaal uit elkaar gegroeid en hebben ze nieuwe vrienden. Maar dan krijgen ze ineens rare berichtjes van iemand die zich 'A' noemt. A dreigt hun levens te verwoesten. Is A Alison, hun beste vriendin die drie jaar geleden verdwenen is?


    Een echte chickserie, dus, haha. De eerste aflevering is twee weken geleden in première gegaan in Amerika en als het daar aanslaagt, zal het in België en Nederland vast ook wel uitgezonden worden. ^^

    Heb net de eerste aflevering gedownload (:x) en ga het nu kijken, ben echt heel benieuwd, haha.


    :o Ik heb daar net perongeluk een soundtrack van gedownload las ik ergens. ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Welke boeken zijn dat dan?


    "Let them eat cake!"

    Mythical schreef:
    Welke boeken zijn dat dan?

    Gewoon Pretty Little Liars, volgens mij. Geen idee, eigenlijk. :')

    SweetThing schreef:
    doet me een beetje denken aan de film sorority Row...?


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik had er zo al eens een achterkant van een boek gelezen. Dat lijkt mij wel leuk om te zien.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik kijk de tv serie nu en omg Wren en die leraar zijn sexy :9~
    maar ik vind het een leuke serie :Y)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Misschien bekijk ik het deze vakantie wel eens op internet als ik me verveel. :Y) Het is misschien wel weer zo'n typische serie waar alles er dik op ligt?

    Komt die reeks ook in België op tv?


    I need you like a heart needs a beat

    invierno schreef:
    Komt die reeks ook in België op tv?

    Geen idee, volgens mij wel pas binnen enkele maanden, aangezien hij pas net gestart is in Amerika. ^^

    God, ik denk dat ik de naam van mijn story eens moet gaan veranderen (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik heb een van die boeken thuis, volgens mij niet de eerste want een hoofdpersoon gaat dood... maar ik wil hem wel zien.


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Australie schreef:
    Ik heb een van die boeken thuis, volgens mij niet de eerste want een hoofdpersoon gaat dood... maar ik wil hem wel zien.


    Alison bedoel je?
    Dat is het eerste boek, want daar gaat de hele serie over, dat zij dood is :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Inception schreef:
    Ik kijk de tv serie nu en omg Wren en die leraar zijn sexy :9~
    maar ik vind het een leuke serie :Y)

    Inderdaaaaaad! :9~

    waaar kan k hem op internet zien! :| ZEG HET MIJ! :|*die serie is verslavend!*


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Honduras schreef:
    waaar kan k hem op internet zien! :| ZEG HET MIJ! :|*die serie is verslavend!*

    EZTV.it

    Op die website kun je naar Pretty Little Liars zoeken en downloaden met een torrent programma. _O_