• En ja hoor, er komt weer een nieuwe TV sensatie aan. _O_

    Pretty Little Liars was oorspronkelijk een boekenreeks, maar is nu dus omgezet naar een TV serie in Amerika.

    Het verhaal gaat over vijf meisjes, Spencer, Aria, Hanna, Emily en Alison. Op een dag aan het einde van hun schoolperiode hebben ze een sleepover. Die dag verdwijnt Alison. Ze is spoorloos. Drie jaar later zijn de beste vriendinnen helemaal uit elkaar gegroeid en hebben ze nieuwe vrienden. Maar dan krijgen ze ineens rare berichtjes van iemand die zich 'A' noemt. A dreigt hun levens te verwoesten. Is A Alison, hun beste vriendin die drie jaar geleden verdwenen is?


    Een echte chickserie, dus, haha. De eerste aflevering is twee weken geleden in première gegaan in Amerika en als het daar aanslaagt, zal het in België en Nederland vast ook wel uitgezonden worden. ^^

    Heb net de eerste aflevering gedownload (:x) en ga het nu kijken, ben echt heel benieuwd, haha.


    Honduras schreef:
    waaar kan k hem op internet zien! :| ZEG HET MIJ! :|*die serie is verslavend!*


    Hier hoef je het niet te downloaden, maar kan je het gewoon kijken :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Hm, hoeveel kosten die boeken?


    Your make-up is terrible

    Dankje :D k ga meteen kijken na mijn vakantie!:D


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Weet er iemand waar je die boeken kunt kopen ?

    Hmmm, misschien ga ik de boeken wel lezen, klinkt spannend


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Volgens mij is die zo vet :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    De boeken zijn saai.


    SLOAN.

    Ik vind het klote boeken ;x


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik hou van die boeken. Maar ik wacht nu al heel lang op een boek daarvan. Nummer 5 geloof ik?
    Ik wist van de serie, maar of het ook beter dan het boek is? I hope so!


    Music is the new sex

    Maunier schreef:
    Ik vind het wel cool klinken ;D


    .

    Haha ik heb het eerste seizoen al gezien xD Ik ben zelfs een story begonnen erover xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Ooooh ik was eens in zo'n boek begonnen ö. Ben ook erg beniewd!


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik wil al een hele tijd die boeken lezen, maar ik kan nergens deel 1 vinden. (cat)


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind.

    Die boeken zijn leuk! :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    De boeken zijn geweldig en ik heb het eerste seizoen gedownload. Verslaafd :Y)