• Ik heb morgen dus mondeling examen frans, en zit al heel de namiddag mijn mondeling te leren, maar het wil maar niet in mijn hoofd geraken.

    Iemand tips?


    Some people make the world special just by being in it

    Ik heb t toen heel vaak doorgelezen en een aantal keren hardop uitgesproken :o Meer niet eigenlijk. Het was goed voor een 7,5.
    Maar succes ermee he!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Zet btw je computer uit. Dat helpt echt x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik was er zelf niet goed in dus ik kan je niet helpen srr :X
    Maar toch nog veel geluk met leren =)


    Stop wishing, Start doing..

    hhaz ik heb examen frans

    m'n mondeling examen heb ik al verbrast en nu heb ik geen zin om een bal te leren dus ik ben gebuist :D

    succes
    x.


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Oefen anders even met je ouders?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Op je hoofd gaan staan en zo proberen te leren? :3

    Just kidding, geen idee. ;D


    We'll never be as young as we are tonight

    En tegen zenuwen heb ik geleerd dat je je vlak voor je mondeling op iets héél anders moet concentreren. Bijvoorbeeld gek doen met vriendinnen. (krul) Dat werkt echt goed.
    Hoop dat je er wat aan hebt (als je zenuwen hebt tenminste)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stokbrood schreef:
    Zet btw je computer uit. Dat helpt echt x'D

    Ik zit het al heel de dag hard op té zeggen. Het is gewoon echt vet veel. Normaal krijg ik het wel in mijn hoofd, maar nu. En ik zit nu gewoon eventjes op de pc als ontspanning. Ik begin zo terug.
    Ach, ik hoop dat ik het zo opeens wel kan, ofzo :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Stokbrood schreef:
    En tegen zenuwen heb ik geleerd dat je je vlak voor je mondeling op iets héél anders moet concentreren. Bijvoorbeeld gek doen met vriendinnen. (krul) Dat werkt echt goed.
    Hoop dat je er wat aan hebt (als je zenuwen hebt tenminste)

    Ik heb altijd vet veel zenuwen! Ghaha, mijn mama heeft iets gekocht bij de apotheker waar je rustig van wordt en je zenuwen verminderen. Ik vond dat echt grappig, maar eigenlijk helpt het wel -a- Ja, lach me nu maar uit :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    Ik zit het al heel de dag hard op té zeggen. Het is gewoon echt vet veel. Normaal krijg ik het wel in mijn hoofd, maar nu. En ik zit nu gewoon eventjes op de pc als ontspanning. Ik begin zo terug.
    Ach, ik hoop dat ik het zo opeens wel kan, ofzo :'D

    Haha oh sorry :X Ik ben namelijk wel zo'n persoon dat gaat zitten leren met de pc aan. ;p
    Maar misschien weet je wel meer dan je denkt! Dat je als je daar zit je meer herinnert dan je in eerste instantie had gedacht ;p Dat had ik wel :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Highway schreef:
    Oefen anders even met je ouders?

    Heb ik ook al gedaan. (':


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    Ik heb altijd vet veel zenuwen! Ghaha, mijn mama heeft iets gekocht bij de apotheker waar je rustig van wordt en je zenuwen verminderen. Ik vond dat echt grappig, maar eigenlijk helpt het wel -a- Ja, lach me nu maar uit :'D

    Nee joh. Dat heeft mijn moeder ook eens voor me gkocht. Ik weet niet meer waarvoor dat toen was. Ohja! Voor mijn wiskundetoetsen. Ik ben dan zo ongelooflijk zenuwachtig o_o Dan heb ik geen nagels meer over o_o Bij mij hielp t ook goed :] Dus vindt het niet gek hoor :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stokbrood schreef:
    (...)
    Haha oh sorry :X Ik ben namelijk wel zo'n persoon dat gaat zitten leren met de pc aan. ;p
    Maar misschien weet je wel meer dan je denkt! Dat je als je daar zit je meer herinnert dan je in eerste instantie had gedacht ;p Dat had ik wel :'D

    Ghaha, ik leer normaal ook met pc, maar tijdens de examens probeer ik dat ook niet te doen. Anders ben ik gegarandeerd gebuisd :'D & Eigenlijk ken ik het wel, maar het gaat gewoon zoooooo traag bij mij.


    Some people make the world special just by being in it

    Stokbrood schreef:
    (...)
    Nee joh. Dat heeft mijn moeder ook eens voor me gkocht. Ik weet niet meer waarvoor dat toen was. Ohja! Voor mijn wiskundetoetsen. Ik ben dan zo ongelooflijk zenuwachtig o_o Dan heb ik geen nagels meer over o_o Bij mij hielp t ook goed :] Dus vindt het niet gek hoor :'D

    Ghaha, zo'n flesje dat je 2 x op je tong moet spuiten? (nerd) Nein, ik ben echt een stresskip :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    Ghaha, zo'n flesje dat je 2 x op je tong moet spuiten? (nerd) Nein, ik ben echt een stresskip :'D

    Hahah nee, ik had tabletten ;p Moest je een halve nemen anders werd je té rustig haha.
    Maar dan moet je er gewoon iets meer tijd voor nemen en geregeld pauze nemen. Dat helpt ook goed :o anders ben je continu bezig o_o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.