• Ik ben bezig met een nieuw verhaal het heet: The piano and her. Er heeft hier al eerder een topic over gestaan, maar omdat ik nog wat rollen nodig heb plaats ik er nog een.
    Dit is de inleiding & de proloog
    Is het nog niet helemaal duidelijk waar de story overgaat? Klik hier.

    Ik heb 5 personen nodig in de leeftijd 10 t/m 19, die ook een traumatische ervaring hebben gehad en dus ook in Lyle house zitten.
    Daarvoor heb ik nodig:
    Naam/bijnaam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Traumatische ervaring:
    Karakter voor die ervaring:
    Karakter na die ervaring:
    Foto/beschrijving uiterlijk:

    Ik hoop dat jullie het wat vinden, ik stuur een bericht in je GB als je in het verhaal zit!

    Naam/bijnaam: Jenny, bijnaam: Baby
    Achternaam: Pelster
    Leeftijd: 11
    Traumatische ervaring:

    Ze was slechts 9 jaar oud. 9 jaar, en ze zou haar leven willen geven om weer 9 jaar te zijn.
    Jenny en haar ouders woonden in een klein smerig appartementje. Haar vader was de slechtste vader op aarde. Hij dronk, hij gebruikte drugs, sloeg mensen, sloeg Jenny. Haar moeder probeerde altijd tussenbeide te komen, maar dit was zinloos. Op een dag heeft haar vader haar moeder vermoord omdat hij dacht dat ze hem bedrogen had. Onzin; ondanks alles was ze altijd van hem blijven houden. Net toen hij de trekker overhaalde, kwam Jenny het appartementje binnen. Alles wat ze zag was haar moeder in elkaar zakken en haar vader stond daar maar. Krankzinnig te lachen.
    Jenny heeft daarna een half jaar op straat gezworven, is één keer verkracht en daarna door de kinderbescherming naar Lyle house gebracht.
    (ik weet het, aardig wat. Als het teveel is moet je het maar zeggen!)
    Karakter voor die ervaring:
    Jenny was gewend dat ze niet al te aanwezig moest zijn en heel voorzichtig, voor het geval papa boos werd. Op school hield ze een masker op; ze was een vrolijk, lief meisje met veel vriendinnetjes en goeie cijfers. Wel was ze ongelofelijk koppig en wist ze allang dat dromen niet bestonden.
    Karakter na die ervaring:
    Elke seconde van elke minuut van elk uur van elke dag ziet ze haar moeder nog in elkaar klappen. Ze is gebrandmerkt door deze herinnering, maar nu ze een tijdje in Lyle House zit gaat het weer wat beter met haar. Ze is nog steeds heel erg stil en het liefst zit ze buiten onder de oude knoestige eik, na te denken over alles. Ze was al serieus, maar ze heeft al 2 jaar niet gelachen. Kortom: haar hele kindertijd is verpest. Door éen gek die haar alles vermoordde.
    Foto/beschrijving uiterlijk:
    http://i.telegraph.co.uk/telegraph/multimedia/archive/01398/sad_girl_1398378c.jpg
    (sorry, ik weet niet hoe ik er één woord van moet maken)
    Met haar schattige ronde gezichtje en blonde engelenhaar lijkt Jenny een vrolijk kind. Schijn bedriegt. Sinds ze in Lyle House zit is haar gezicht ingevallen en ziet haar huid er grauw uit. Ondanks dit alles zeggen velen dat het later een heel knap meisje zal worden.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 22:06 ]


    It's time to be happy again.

    Helemaal goed, je komt er zeker in!

    :O dit lijkt me echt een leuk verhaal en ik ga hem zekers lezen (A)
    maar uh...ik ben slecht met dingen omschrijven dus als je wilt mag je het aanpassen ^^ :$

    Naam/bijnaam: Lydia 'Lia'
    Achternaam: Johnson
    Leeftijd: 16
    Traumatische ervaring: Lydia woonde alleen met haar moeder en oudere broer; Jared,die de enige was die werkte,hij kwam heel vaak laat thuis en had vaak ruzie met moeder omdat zij niks deed.
    Moeder was helemaal in elkaar 'gestort' nadat vader 2 jaar geleden omkwam bij een auto-ongeluk en daarom deed Lydia altijd het huishoudelijk werk.
    Op een dag werd Jared het helemaal zat,dat hij en Lydia alles moesten doen en kreeg zo'n erge ruzie met moeder dat hij haar bijna wou steken met een keukenmes.
    Lydia probeerde hem tegen te houden en het mes uit zijn handen te trekken alleen kwam perongeluk het mes in zijn nek en hij bloede dood.
    Moeder ginng uiteindelijk ook naar een soort 'verzorgings huis' en Lydia ging naar de Lyle House
    Karakter voor die ervaring: Vrolijk,optimistisch,lief,zorgzaam,beschermend.
    Karakter na die ervaring: Gesloten,angstig,pessismistisch,staar vaak lang naar mensen of voorwerpen.
    Foto/beschrijving uiterlijk Klik~ Lydia is best bleek en dun,ze heeft zwarte haren tot haar schouders en blauw/grijzige ogen is slecht in omchrijven

    nou als het nie goed is maak nie uit want ik ga hem lekker toch wel lezen *kinderachtig stemmetje* xD


    Without the Darkness,we can be blinded by Light

    Naam/bijnaam: Amy
    Achternaam: Jones
    Leeftijd: 17
    Traumatische ervaring: Heeft vele misdrijven voor haar ogen gezien, alleen dat was niet de bedoeling. Haar vader heeft ze voor haar ogen zien overlijden en dat trauma is er goed ingewreven want zijn laatste woorden waren '112'. Na zijn overlijden is haar leven totaal omgeslagen. Ze kan niet zonder het verdovende gevoel. Amy begint simpel en onschuldig bij tabak maar gaat daarna al snel over naar wiet. Wanneer dat haar ook te min wordt gaat ze verder en verder. Wanneer ze een te hoge doseren GHB had ingenomen raakt ze van slag wanneer ze weer bij aarde kwam. Ze is verkracht en daarna besluit ze dat ze echt moet stoppen met haar drugsgebruik. Het lukt haar enigzins niet goed en beland in een kliniek. Na anderhalf jaar heeft ze eindelijk haar doel bereikt, ze is niet meer verslaafd. Toch schrikt Amy elke keer weer wanneer ze drugs ziet en krijgt ze flashbacks en paniek aanvallen.
    Karakter voor die ervaring: Kinderachtig, af en toe egoïstisch maar toch liefkozend en aardig. Kan af en toe aggressief uit de hoek komen door haar ervaringen.
    Karakter na die ervaring: Meer open, maar toch ook voorzichtig. Ze ziet de wereld beter en leert de mensheid beter kennen. Ze houdt van het geen wat ze heeft en verdedigd de mensen van wie ze houdt. Amy heeft wel verlatingsangst, en ze kan nog altijd niet goed over het overlijden van haar vader heen komen. Buiten dat staat ze wel sterk in haar schoenen en is ze echt wel in voor goede humor.
    Foto/beschrijving uiterlijk: Ze heeft bruin haar en felle grijze ogen. Een typische mix van haar ouders. Ze heeft vlugge vingers en heeft echt de passie voor de muziek. Ze is ongeveer 1.70 m en heeft een slank postuur. Ze draagt licht alternatieve kleding, maar eenmaal wanneer ze iets belangrijks heeft kleed ze zich daar ook naar toe.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 22:55 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Naam/bijnaam: Sherrylin. Bijnaam: Lynn.
    Achternaam: Jansen.
    Leeftijd: 15
    Traumatische ervaring:
    Sherrylins moeder is alcholist. Haar vader heeft hun verlaten. Sherrylin werd door haar moeder mishandeld, de moeder zorgde niet meer voor haar. Toen werd ze toen ze 13 was verplaatst naar een pleeggezin. Later werd ze weer verplaatst, en nog eens en nog eens. Ze is in de pleeggezinnen ook mishandelt. Een tijdje geleden sneed ze zich zelf ook. Ze heeft nog steds de neiging om een scheermeisje te pakken en zichzlef te snijden. Sherrylin ziet haar moeder nooit meer. Haar moeder wil haar niet meer zien. Daarom gaat ze nu naar de Lyle House.
    Karakter voor die ervaring:
    Sherrylin was altijd een heel vrolijk meisje. Ze vond haar leventje helemaal perfect. Ze was zoals iedereen een normaal meisje. Ze kon met iedereen heel egr goed opschieten. Ze hield heel erg veel van praten enzo. Totdat haar vader hun had verlaten en haar moeder is aan de drank begonnen.
    Karakter na die ervaring:
    Sherrylin is heel erg onzeker geworden. Ze werd nogal stilletjes. Ze is ook heel gevoelig. Waneer iemand boos op haar is denkt ze meteen dat hij/zij haar gaat slaan, en is ze heel erg bang. Wanneer ze zichzelf snijd voelt ze zich zelf opeens sterker en beter.
    Foto/beschrijving uiterlijk: Klikk.
    Sherrlyin heeft bruin haar met een rechte pony. Ze heeft blauwe ogen en is ongeveer 1.65


    The way we live, is the way we die

    Naam/bijnaam: Marilyn, Mary
    Achternaam: Fallster
    Leeftijd: 17
    Traumatische ervaring: Marilyn is geboren in een ontzettend rijke familie. Ze is grotendeels opgegroeid in Frankrijk op de wijngaard van haar vader die zoveel fortuin binnensloeg.
    Er zat echter een keerzijde aan het geld. Op haar 13de werd ze ontvoerd naar het binnenland van Rusland. Zo was de kans kleiner dat ze gevonden zou worden. Na een week alleen in een donkere achterbak liggen, met alleen restjes en water om van te leven, kwam ze daar aan. Het losgeldbericht werd toen pas uitgestuurd. Geld dat haar familie niet eens had.
    Om haar ouders onder druk te zetten, filmden ze hoe ze haar vernederden en pijn deden. Buiten het filmen ging het ook nog door. Constant werd benadrukt dat ze haar niet konden gebruiken. Dat ze teveel tijd, ruimte en geld in beslag nam.
    Pas een maand later, wat vele jaren leek te duren, werd ze weer overgeleverd aan haar ouders.
    Karakter voor die ervaring: Een los, sociaal meisje dat altijd met iedereen overweg kon. Heel zorgeloos, omdat ze wist dat als ze iets echt wilde ze het kon krijgen.
    Karakter na die ervaring: Stil en ineengedoken. Ze praat vrijwel niet, als ze dat wel doet, heel zachtjes. Ze wil niets meer met de media, die haar lange tijd heeft achtervolgd te maken hebben, maar ook niet meer met haar ouders. Ze is te bang dat ze met ze geassocieerd wordt en er weer zoiets voor zal vallen. Paniekaanvallen, woedeaanvallen en depressies zijn kenmerkend in haar gedrag, maar het laatste wat ze wil, is opgeven. Het enige waar ze nog plezier uithaalt is de hele dag op de vensterbank op de eerste etage zitten om naar buiten staren en de mensen in de gaten houden op straat.
    Foto/beschrijving uiterlijk: Bleke, omdat ze niet meer buiten durft te komen. Een fijn gezichtje met grijze, lege ogen, ze heeft lang, van nature donkerbruin (bijna zwart) haar. Ze draagt vrijwel altijd simpele spijkerboeken, sneakers en vesten of truien met hoodies, die ze altijd over haar hoofd trekt om niet herkend te worden. Verder is ze erg mager en 1.72 meter.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2010 - 0:19 ]


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Jullie komen er allemaal in!
    Ik heb er nu 5 & dat is voor eventjes genoeg.
    (A)