• De stelling van vandaag luidt:
    Nederland moet weer terug naar de Gulden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Ik ga nu even stellen dat je zei: België moet terug naar de frank. Dat wil ik niet meer. Iedereen is het zo gewoon om met Euro's te werken en vooral de oudere mensen gaan verward geraken.


    MUSIC && FASHION

    Nee, Moet ik weer helemaal gaan omrekenen.
    Bovendien is de Euro iets wat Europa een geheel maakt (:

    [ bericht aangepast op 19 juni 2010 - 0:04 ]


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Nee, de euro is veel handiger. Zo hoef je tenminste niet iedere keer van munt te veranderen als je in een ander land, binnen Europa, bent.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2010 - 0:04 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik ben het met ImNotOkay && Portugal eens. Ook goede argumenten.


    MUSIC && FASHION

    Nee, dat is onhandig om na een aantal jaar weer terug te veranderen naar de gulden.


    your eyes are like stars in the night.

    Oneens. Ik heb weinig van de gulden mee gekregen. Ik was een jaar of 6 toen de euro kwam en ik wil dat liever zo houden. Dat rekent ook alleen maar makkelijker :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Oneens. Hoe mooi ik de Gulden ook vind, ik ben gewend aan de Euro. En ik heb ergens gehoord dat de economie instort als we weer Guldens krijgen... ofzo.


    I am an idiot, I move.

    nee dat absoluut niet, het maakt het weer ingewikkeld, iedereen moet dan weer wennen aan een andere mutsoort...


    Sleep And Remember, My Last Lullaby, So I'll Be With You, When You Dream

    Dan krijg je economische heibel, dat wil je niet weten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zoiezo niet. De Euro is ingevoerd en ik denk dat het heel moeilijk wordt om dat ooit terug te veranderen. En trouwens; hoe gemakkelijk is dat wel niet? Als je naar Spanje, Frankrijk, Duitsland, ... reist, moet je geen geld meer wisselen. ;p


    007

    Nee. Als er nu al economische crisis is..


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Eens, de euro is 2 x zo duur -,-


    ars moriendi

    Nee, iedereen is hier al aan gewend. Als je het nu weer terugzet, zorgt het bij de meeste mensen alleen maar voor verwarring.

    Mercury schreef:
    Eens, de euro is 2 x zo duur -,-


    Ja, maar je weet niet wat er gebeurt als de gulden/frank terugkomt. Misschien word het nóg erger, met wat geluk niet.


    MUSIC && FASHION

    Oneens.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.