• De stelling van vandaag luidt:
    Nederland moet weer terug naar de Gulden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Nee,ik woon in belgië en dara gebruiken we frank,verschirikkelijk dat het ooit heeft bestaan nu zit mn moeder te vergelijken in frank


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Euroo moet blijven!
    ookal is het duurder het is gemakkelijker...


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    ImNotOkay schreef:
    Nee, Moet ik weer helemaal gaan omrekenen.
    Bovendien is de Euro iets wat Europa een geheel maakt (:


    Time flies like an arrow, but fruit flies like a banana

    Ook al woon ik in België, het lijkt me een redelijk dom idee. De euro vind ik persoonlijk heel handig (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ik ben het eens met LAInk en ImNotOkay.


    I'll live every second like it is my last one <3

    Nou, eigenlijk wel ja. Die euro is een en al bedrog, en hij hangt af van de dollar, wat 'm erg zwak maakt. Aan de andere kant; het is wel super handig om niet steeds je geld te hoeven ruilen.


    Life is hard and then we die

    Oneens,ik kan niet met de gulde rekenen,ik ken de waarde er niet van. Iedereen is het nu gewend,dus het lijkt me erg onhandig.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Het maakt mij niets uit, eigenlijk :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    zwaar mee eens
    hoe denk je dat Griekenland aan geldproblemen is geraakt
    en met Spanje en Portugal gaat het ook niet goed, hoorde ik
    ik heb het helemaal gehad met die euro en de EU

    Nee. Al moet ik zeggen dat de gulden veel mooier was...


    I'm not your princess

    Predictable schreef:
    Nee, iedereen is hier al aan gewend. Als je het nu weer terugzet, zorgt het bij de meeste mensen alleen maar voor verwarring.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    ik vind de euro goed.. :')

    Oneens
    Anders kan ik niet met hetzelfde geld betalen bij frankrijk duitsland en spanje plus belgie en luxembur plus nog miljoenen landen als ik er ooit heen ga
    XN

    Nee
    Heel erg oneens. Ten eerste is het hartstikke onhandig als je op vakantie gaat en eerst allemaal geld moet gaan inwisselen. Ten 2e zou de waarde van de gulden sterk gedaald zijn als we deze nog hadden, en zou dat een nog enormer dieptepunt voor de welvaart en economie zijn geweest dan nu in de kredietscrisis.
    En daarbij zijn nu heel veel mensen aan de euro gewend.
    :Y)

    [ bericht aangepast op 19 juni 2010 - 17:47 ]


    .

    ik zie geen reden waarom


    Big girls cry when their hearts are breaking