• De stelling van vandaag luidt:
    Nederland moet weer terug naar de Gulden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Waarom?(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Oneens


    Life´s shit, holy shit

    ImNotOkay schreef:
    Nee, Moet ik weer helemaal gaan omrekenen.
    Bovendien is de Euro iets wat Europa een geheel maakt (:

    Nee, en dat gaat toch nooit gebeuren.


    --

    Nee..
    1) Dat sucked
    2) Dat is gewoon belachelijk want de euro is zo ingeburgerd dat iedereen weer anders na meot gaan denken..
    3) Het heet niet voor niets Europa..


    <3.


    Fat chance.

    Nee o.o


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Wise schreef:
    Nee..
    1) Dat sucked
    2) Dat is gewoon belachelijk want de euro is zo ingeburgerd dat iedereen weer anders na meot gaan denken..
    3) Het heet niet voor niets Europa..


    <3.

    Je weet toch wel dat Europa eerder bestond dan de euro en dat ze daarom de valuta ernaar benoemd hebben..?


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Predictable schreef:
    Nee, iedereen is hier al aan gewend. Als je het nu weer terugzet, zorgt het bij de meeste mensen alleen maar voor verwarring.

    Het zou voor mij een stuk ongemakkelijker zijn, je moet steeds terugrekenen enzo.. maar als ieder land zijn eigen valuta zou hebben zouden er wel heel wat minder internationale economische problemen zijn.


    It's time to be happy again.

    Nee, de euro is beter!
    Grotendeels van europa is de euro, geen geld meer omwisselen waardoor je al geld kwijtraakt....


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ja, want dan worden de dingen ook goedkoper, denk ik :S


    A woman's best make up is her smile

    Liever niet (cat)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Portugal schreef:
    Nee, de euro is veel handiger. Zo hoef je tenminste niet iedere keer van munt te veranderen als je in een ander land, binnen Europa, bent.


    you were born original don't die as a copy

    Dat zou dus écht heel erg slecht zijn voor de economie o.o

    Sowieso, we zouden ons dan van Europa afscheiden, en dat is ook niet echt iets wat we kunnen gebruiken.

    Caithlyn schreef:
    Waarom?(krul)
    Omdat de Gulden onafhankelijk is van de dollar. Dat is de enige reden voor die ik kan bedenken :P De dollar gaat op het moment niet zo goed, maar dat is ook maar een fase.. De inflatie zal wel minder worden over een paar jaar, en dan zijn we weer blij met de euro.


    Life is hard and then we die