• Ik wil een nieuwe serie beginnen het engiste wat ik heb is een titel. Zouden jullie mij willen helpen om er een verhaal bij te maken. Maar een pasend verhaal. Dit is de titel

    How can I love you?
    Ik zou het heel lief vinden moest ermij iemand mee helpen! Danke!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Niemand?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Hmm. over wat moet het gaan .?

    Zeg eens Poeperd. Waneer doe je verder met 'Liefde voor een rotjongen' .? (:


    It even took me by surprise

    Als het over TH gaat zou ik het over Bill doen.
    Ik bedoel over een meisje dat op Bill verliefd is.

    Tokio Hotel kent ze niet.
    Ze heeft dus een keer een liedje van Tokio Hotel gehoord op de radio.Omdat ze pas de 2e helft van dat liedje gehood heeft weet ze niet van wie dat is.
    Ze is verliefd op de stem van Bill zonder te weten van wie dat stem is.



    Men inspi slaat op hol.Nou lijkt je dat wat?

    schrijf terug goed????

    Hmm. over wat moet het gaan .?

    Zeg eens Poeperd. Waneer doe je verder met 'Liefde voor een rotjongen' .? (:

    Euhm... Ik wil eens een Bill story maken. Het is gelijk over wat het gaat maar het moet zo'n beetje zijn: Bill Kaulitz houd van me. Maar hoe kan ik van hem houden als ik geen gevoelens voor hem heb? Moet ik het hem gewoon zeggen of moet ik het spelletje meespelen? Ik weet echt niet hoe ik het moet aanpakken. 1 Jaar later. Schit ik heb gevoelens voor Bill maar Bill heeft zijn ware gevonden zegt hij. Wat moet ik nu doen! Help!
    Ik weet nog niet wanneer ik verder ga ik denk dat ik morgen een nieuwe maak omdat je het vraagt! :)


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Als het over TH gaat zou ik het over Bill doen.
    Ik bedoel over een meisje dat op Bill verliefd is.

    Tokio Hotel kent ze niet.
    Ze heeft dus een keer een liedje van Tokio Hotel gehoord op de radio.Omdat ze pas de 2e helft van dat liedje gehood heeft weet ze niet van wie dat is.
    Ze is verliefd op de stem van Bill znder te weten van wie dat stem is.



    Men inspi slaat op hol.Nou lijkt je dat wat?

    schrijf terug goed????


    Ow ik vind het wel goed maar ik heb juist zelf iets geschreven je moet het maar lezen wat je ervan vind!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    (...)
    Euhm... Ik wil eens een Bill story maken. Het is gelijk over wat het gaat maar het moet zo'n beetje zijn: Bill Kaulitz houd van me. Maar hoe kan ik van hem houden als ik geen gevoelens voor hem heb? Moet ik het hem gewoon zeggen of moet ik het spelletje meespelen? Ik weet echt niet hoe ik het moet aanpakken. 1 Jaar later. Schit ik heb gevoelens voor Bill maar Bill heeft zijn ware gevonden zegt hij. Wat moet ik nu doen! Help!
    Ik weet nog niet wanneer ik verder ga ik denk dat ik morgen een nieuwe maak omdat je het vraagt! :)
    Whaa. Dankj Schat. ^^
    Hmm. en oja. Over je serie. Hoe je het me nu vertelt lijkt het me Mooi om te vertellen. (:


    It even took me by surprise

    (...)
    Ow ik vind het wel goed maar ik heb juist zelf iets geschreven je moet het maar lezen wat je ervan vind!

    Hoe heet ie dan? "How can i love you"zie ik niet op je pofiel.


    (flower)hyperXmeiske