• Urgh. Ken je het als je vrienden/familie etc je proberen over te halen voor iets dat je helemaaaaal niet wil? Het gebeurt mij echt te vaak D:. Ook van die verkopers die komen aanbellen, om je iets aan te smeren --'.

    Ik kreeg laatst zo'n persoon aan de deur; `U móet dit kopen, want dit product is zo geweldig etc.` Ik zat echt zo te denken van; `SCRAM, ANNOYING PISVLEK.`
    -stelt zich waarschijnlijk aan, maar trekt zich nu daar even niks van aan-
    Iemand die dat ook heeft?
    Of ben ik gewoon loner? (krul)

    [ bericht aangepast op 20 juni 2010 - 0:39 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Lol, dat heb ik ook hoor. Maar als zo'n verkoper ofzo bij ons aan de deur komt, gooi ik gewoon de deur dicht. :L
    & ja, dat met mijn familie is gewoon irritant. Dan moet je iets doen, wat je absoluut niet wilt doen. Net zoals mijn moeder gaan van het weekend, dat is ook niet leuk. :L
    Maar, ja ik ken het wel. & nee je stelt je niet aan. c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zeer lastig ja. Vooral mijn vader kan dan nog wel eens doordrammen over dat ik mee moet gaan, terwijl ik dan écht geen zin heb. (krul)

    En zulke mensen werk ik altijd zo snel mogelijk weg bij de deur. Of als ze vervelend worden roep ik de hond naar beneden. Die doet niks, maar dat weten hun niet, dus rennen ze meestal snel weg.(krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell